آلبرتو زاکرونی: بازیکنان امارات باید از امتیاز میزبانی برابر استرالیا استفاده نمایند

به گزارش مجله پیکورو، آلبرتو زاکرونی، سرمربی تیم ملی فوتبال امارات از شاگردانش خواست در بازی برابر استرالیا نهایت بهره را از امتیاز میزبانی جام ملت های آسیا ببرند.

آلبرتو زاکرونی: بازیکنان امارات باید از امتیاز میزبانی برابر استرالیا استفاده نمایند

به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی فوتبال امارات و استرالیا از ساعت 19:30 فردا (آدینه - 5 بهمن) در یکی از حساس ترین بازی های مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2019 رودرروی هم قرار می گیرند.

آلبرتو زاکرونی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال امارات در نشست خبری پیش از بازی فردا برابر استرالیا گفت: بازیکنان امارات باید از امتیاز میزبانی و حمایت طرفداران برای بازی فردا استفاده نمایند تا برای نخستین بار از سال 1996 میلادی بتوانیم به فینال جام ملت های آسیا برسیم.

وی ادامه داد: بازی فردا تحت هیچ شرایطی آسان نیست و احترام بسیار زیادی برای استرالیا قائل هستیم. حریف ما یک تیم قدرتمند و سازماندهی شده است. طرفداران فوتبال امارات به خود حق می دهند که بازیکنان تیم ملی کشورشان با تمام توان برای پیروزی برابر استرالیا مبارزه نمایند.

سرمربی تیم ملی فوتبال امارات اضافه نمود: بازی کردن در خاک خود و با حضور طرفداران انگیزه بزرگی به ما می دهد. امیدواریم شاهد حضور پرشور طرفداران در استادیوم ابوظبی باشیم و به نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 صعود کنیم. در این صورت همه در استادیوم راضی خواهند شد. تمام عوامل در بازی فردای امارات برابر استرالیا از جمله طرفداران و جاه طلبی بازیکنان برای صعود به مرحله نیمه نهایی نقش دارند. البته شاید این مسائل باعث فشار روی بازیکنان امارات گردد، اما اطمینان دارم با ارائه بازی عالی برای پیروزی کوشش خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 143

به "آلبرتو زاکرونی: بازیکنان امارات باید از امتیاز میزبانی برابر استرالیا استفاده نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلبرتو زاکرونی: بازیکنان امارات باید از امتیاز میزبانی برابر استرالیا استفاده نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید