اسکیت های موتوردار به بازار می آیند

به گزارش مجله پیکورو، RocketSkates نسل جدید اسکیت ها هستند. این مدل اسکیت با داشتن موتور قدرتمند می تواند جایگزین وسیله نقلیه شما گردد.

اسکیت های موتوردار به بازار می آیند

به گزارش خبرنگار ؛ اسکیت ها یکی از جذاب ترین وسایل چرخدار جهان هستند. این وسیله به شکل های مختلفی در دسترس است. بعضی از آن ها چهار چرخ دارند، بعضی شش چرخ و بعضی تعداد دیگر. در همه آن ها یک چیز مشترک است. تمامی آن ها به شکل کفش هستند. بعضی از این وسیله برای سرگرمی استفاده می نمایند ولی افرادی هم هستند که از آن برای عبور و مرور در سطح شهر استفاده می نمایند.

به تازگی اسکیت های جدیدی ساخته شده اند که دارای دو موتور برقی هستند. این اسکیت ها در واقع کفش های موتور دار هستند. RocketSkates می تواند مدل جدید وسیله نقلیه شما باشد. این اسکیت های موتوردار به گوشی شما متصل می شوند. این اتصال از طریق بلوتوث انجام می گردد.

البته پیش از اتصال اسکیت به تلفن همراه باید نرم افزار مخصوص آن را در گوشی خود نصب کنید. سپس از طریق بلوتوث اسکیت را به گوشی وصل کنید. در این نرم افزار شما می توانید تنظیمات اختصاصی برای کفش های موتوردار در نظر بگیرید.

سرعت این دستگاه تا 12 مایل بر ساعت هم می رسد. روشی که با آن سرعت خود را کم یا زیاد می کنید هم بسیار جالب است. برای این کار کافیست زاویه مچ پای خود را تغییر دهید. هر چقدر زاویه مچ و ساق شما باز تر باشد سرعت این اسکیت افزایش پیدا می نماید. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که با هر بار شارژ چقدر می توانید از آن بهره ببرید. با هر بار شارژ فاصله 10 مایل را می توانید با این اسکیت طی کنید. درضمن از طریق اپلیکشینی که به این وسیله متصل است شما می توانید فاصله ای که طی نموده اید و نقشه مسیر خود را به دست آورید. یاد دریافت حرکت با این دستگاه کمی زمان می برد اما هنگامی که این توانایی را به دست بیاورید حتی می توانید درون خانه خود نیز با آن حرکت کنید.

در ادامه فیلمی از این اسکیت ها را مشاهده می کنید:

طراحی بی نظیر سری جدید بی ام و +تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 103

به "اسکیت های موتوردار به بازار می آیند" امتیاز دهید

2 کاربر به "اسکیت های موتوردار به بازار می آیند" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکیت های موتوردار به بازار می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید