کشف بیش از 7 هزار عدد انواع قرص و داروی غیرمجاز

به گزارش مجله پیکورو، خبرگزاری خبرنگاران- معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت از دستگیری 2 توزیع کننده انواع دارو و قرص های غیر مجاز اطلاع داد و گفت: در این رابطه 7 هزار و 500 عدد قرص و دارو کشف شد.

کشف بیش از 7 هزار عدد انواع قرص و داروی غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سرهنگ نادر مرادی بیان داشت: در پی دریافت گزارش ای مردمی مبنی بر فروش قرص و دارو های غیر مجاز توسط متصدیان واحد های صنفی در مرکز و جنوب تهران تیمی هایی از مأموران دایره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران، در راستای اجرای طرح های نوروزی آنالیز موضوع را بر عهده گرفتند.

وی عنوان نمود: در آنالیز های پلیسی تعیین شد که خبر صحت داشته و متصدیان دو واحد صنفی در حوالی میدان سپاه و محله نازی آباد، در حال فروش قرص های غیر مجاز به مشتریان می باشند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران ابراز داشت: نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مرجع قضائی نهاده شد و دستور دستگیری متهمان اخذ و ماموران این پلیس در دو عملیات مستقل هر دو متصدی واحد های صنفی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در آنالیز های بیشتر 7 هزار و 500 عدد انواع قرص و داروی غیر مجاز کشف و هر دو واحد صنفی با دستور قضائی پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه متصدیان این واحد های صنفی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند، خاطر نشان کرد: دارو های غیر مجاز، در شرایط نامناسب تهیه و نگهداری می گردد و استفاده از آن ممکن است عوارض جبران ناپذیری بر سلامت افراد داشته باشد.

این مقام پلیسی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص مراتب را سریعا با شماره گیری مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1543

به "کشف بیش از 7 هزار عدد انواع قرص و داروی غیرمجاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف بیش از 7 هزار عدد انواع قرص و داروی غیرمجاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید