کتاب مسافران مترو رونمایی شد

به گزارش مجله پیکورو، به مناسبت بیست و دومین سالگرد تاسیس مترو تهران، از کتاب مسافران مترو رونمایی شد.

کتاب مسافران مترو رونمایی شد

به گزارش خبرنگار، علی عبدالله پور سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران در مراسم تجلیل از نفرات برتر مسابقه عکس و خاطره نویسی از مترو و رونمایی کتاب مسافران مترو، اظهار کرد: بنا داریم که هر دهه که از شرکت بهره برداری مترو می گذرد جمع شویم و جشنی را به مناسبت گذر از دهمین سال برگزار کنیم. محدودیت های کرونایی باعث شد این جشن از بیستمین سال به بیست و دومین سال به تاخیر افتد.

وی ادامه داد: به همین منظور نگاه مسافرین به مترو را ارزیابی کردیم و درک آن ها از این شبکه را آنالیز کردیم. عکس ها و خاطرات مسافران جمع آوری و مسابقه ای برگزار گردید که در بین آن ها بعضی افراد از شهر های دیگر بودند.

وی اضافه نمود: صد ها خاطره و عکس ارسال شد که به داوری گذاشته شد و 22 اثر برگزیده شد و جوایزی اهدا شد، از این عکس ها و خاطرات جمع آوری شده یک کتاب تهیه و رونمایی شد.

شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار کرد: امروز بیست و دومین سالگرد تاسیس شبکه مترو است و امروز با خاطرات بسیار خوب مسافران مترو و عکس هایی که در طول یکسال گذشته از قدردانی شد و از یک کتاب هم رونمایی شد.

وی ادامه داد: شبکه مترو روز به روز در حال توسعه است و مهم ترین اجزای این شبکه مسافران محترم هستند که احتیاج است رضایت از این شبکه داشته باشند و ارزیابی هم نمایند.

افندی زاده اعلام کرد: امیدواریم با کوشش هایی که انجام می گردد بتوانیم رضایتمندی مسافران را داشته باشیم و خوشبختانه امروز شبکه مترو تهران یکی از بزرگترین شبکه های مترو در آسیاست.

وی اضافه نمود: همه سیستم ها دارای نواقصی هستند و مترو هم نواقصی دارد. امیدواریم با کوشش هایی که در شهرداری انجام می گردد نسبت به توسعه خطوط مترو و افزایش ناوگان مترو قدم های مثبتی را برداریم.

انتهای پیغام /

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1748

به "کتاب مسافران مترو رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب مسافران مترو رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید