واکنش کی روش به شکست سنگین کلمبیا، هواداران صبور باشند

به گزارش مجله پیکورو، به گزارش خبرنگاران، در یکی از دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای لاتین، تیم ملی فوتبال کلمبیا برابر اکوادور با نتیجه سنگین یک به 6 مغلوب گردید.

واکنش کی روش به شکست سنگین کلمبیا، هواداران صبور باشند

کارلوس کی روش سرمربی کلمبیا که سابقه کار در تیم ملی ایران را هم دارد، بعد از دو باخت پیاپی با کلمبیا (برابر اروگوئه و اکوادور) به شدت تحت فشار قرار گرفته است.

کی روش بعد از شکست سنگین برابر اکوادور همانند بازی قبل از عملکرد بازیکنان تیمش دفاع کرد و مسئولیت این باخت را بر عهده گرفت.

سرمربی کلمبیا گفت: فکر می کنم امروز وقت آن است که درباره اکوادور صحبت کنیم. ما مسابقات مقدماتی را خوب شروع کردیم اما نتایج بدی در دو بازی اخیر گرفتیم. بازیکنان کلمبیا لایق این شرایط نیستند. من مسئول این نتایج هستم. بازیکنان کمک زیادی به کلمبیا کرده اند. آنها همان کسانی هستند که برای فردا شکوه به ارمغان می آورند. از هواداران خواستار صبر و درک هستیم.

وی در بخشی از صحبت هایش یادآور شد: اگر بخواهیم از مزایای تیم کلمبیا صحبت کنیم باید بگوییم تیم ما خوب دفاع می کند اما در دو بازی اخیر گل های زیادی دریافت کرده ایم.

کی روش تاکید کرد: مطمئن هستم که امکان تغییر در بازی های بعد وجود دارد. بازیکنان در باشگاه های خود کار خواهند کرد. آنها از نتیجه دو بازی اخیر آسیب دیده اند. همه تلاش می کنیم تا پیشرفت کنیم و در شرایط خوبی قرار بگیریم. مهمترین چیز این است که بازیکنان کلمبیا از نظر ذهنی و فنی بازیابی شوند. مطمئنم آنها برای بازی های ماه مارس قدرتمند بر می گردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1305

به "واکنش کی روش به شکست سنگین کلمبیا، هواداران صبور باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کی روش به شکست سنگین کلمبیا، هواداران صبور باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید