هشتمین نمایشگاه بازار سفر در برج میلاد برگزار می گردد

به گزارش مجله پیکورو، هشتمین نمایشگاه بازار سفر (PTM) ویژه بهترین های جهانگردی به مدت 3 روز از 5 تا 7 خردادماه در با حضور شرکت های برتر گردشگری در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

هشتمین نمایشگاه بازار سفر در برج میلاد برگزار می گردد

نمایشگاه گردشگری بازار سفر با هدف معرفی شرکت های فعال در حوزه برندهای گردشگری برای کسب و کارهای مرتبط با این حوزه برگزار می گردد.

در این نمایشگاه دفاتر خدمات مسافرتی ، هتل ها، مراکز اقامتی و شرکت های فروش تجهیزات سفر و شرکت های بیمه خدمات و محصولات خود را در زمینه سفر ارائه خواهند کرد.

نفیسه مشعوف مدیرعامل شرکت نمایشگاهی آمیتیس و برگزارنماینده این نمایشگاه گفت:

در این دوره فضایی به وجود آمده است تا شرکت های فعال حوزه گردشگری و جهانگردی از قبیل شرکت های هواپیمایی، هتل ها، آژانس های مطرح مسافرتی و برندهای گردشکری بتوانند از پتانسیل های ارتباطی خاص این رویداد بهره ببرند.

وی اضافه کرد که بعلاوه با مشارکت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کوشش برآن بوده تا با بسترسازی بهینه شرایط حضور گسترده فعالان داخلی و خارجی انجام گردد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی آمیتیس اعلام کرد که تا به امروز بیش از 80 درصد فضای نمایشگاهی فستیوال را برندهای معتبر به خود اختصاص داده اند، بعلاوه علاقه مندان به حضور در این رویداد مهم می توانند به آدرس سایت www.Expopersia.com مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با ستاد برگزاری تماس حاصل نمایند.

منبع: کجارو / chn.ir
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2074

به "هشتمین نمایشگاه بازار سفر در برج میلاد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشتمین نمایشگاه بازار سفر در برج میلاد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید