نسل جدید گوشی&zwnjهای تاشوی سامسونگ در راهند

به گزارش مجله پیکورو، به گفته لی جونگ مین، مدیر اجرایی تیم برنامه ریزی در بخش تلفن همراه سامسونگ، تلفن های تاشو امکان رشد در بازار گوشی های اشباع شده را فراهم می نمایند. لی در مجمع سرمایه گذاران 2020 سامسونگ گفت: تلفن های تاشو وابسته به بازار تلفن های هوشمند موجود نیستند، بلکه یک زمینه کاملاً جدید هستند.

نسل جدید گوشی&zwnjهای تاشوی سامسونگ در راهند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، وی اضافه می نماید که تلفن های تاشو در آینده نازک و سبک تر می شوند. این موضوع در خصوص گلکسی زد فولد 2 صدق نمی نماید، که از 263 گرم نسخه اصلی به 282 گرم رسیده است.

افزون بر این ها، لولای دوباره طراحی شده مزایای مختلفی را به همراه دارد (گرد و غبار را از بین می برد و می تواند از چند زاویه قفل گردد)، اما باعث می گردد تلفن در حالت بسته ضخیم تر گردد (از 15.5 میلی متر به 16.8 میلی متر). بیشتر دارندگان فولد 2 این محصول را برای صفحه نمایش عظیم تبلت مانند آن خریداری کردند که باعث افزایش بهره وری آن شد. تازگی طراحی نیز عاملی موثر بود. خریداران گلکسی زد Flip گروه متفاوتی هستند، آن ها قابلیت حمل و طراحی را در اولویت قرار می دهند.

Folds به عنوان خط تلفن برتر سامسونگ معرفی خواهد شد. به همین دلیل قیمت گلکسی Z Fold3 به اندازه فولد 2 خواهد بود و یکی از ویژگی های پیشرفته آن قرار دریافت دوربین تحت نمایشگر است و ویژگی های برتر قدیمی مانند S Pen را نیز به همراه دارد.

منبع: انتخاب
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1342

به "نسل جدید گوشی&zwnjهای تاشوی سامسونگ در راهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل جدید گوشی&zwnjهای تاشوی سامسونگ در راهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید