میری: از دیار باکری ها، اجازه نمی دهم خون شهدا از بین برود، هر سفری به معنای فرار کردن نیست

به گزارش مجله پیکورو، عضو تیم ملی وزنه برداری گفت: بی غیرت نیستم که ایران را رها نموده و برای کشور دیگری وزنه بزنم.

میری: از دیار باکری ها، اجازه نمی دهم خون شهدا از بین برود، هر سفری به معنای فرار کردن نیست

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

علی میری، ملی پوش وزنه برداری ایران، در گفت وگو با ، در مورد حواشی به وجود آمده در روز های اخیر پیرامون خداحافظی اش از دنیای حرفه ای گفت: از چند جا با من تماش گرفتند و درخصوص موضوع مهاجرت من به ترکیه سوال کردند. این در حالی است که صحبت های مرادزاده (مربی سابق علی میری) اصلا واقعیت ندارد. با برادر بزرگترم که وکیل بنده هم هست، صحبت کردم و به زودی شکایتی علیه او تنظیم خواهیم کرد.

وی درباره ادعای مرادزاده (مربی سابق خود) اضافه نمود: بعد از رقابت های جهانی، نفرات مسئول استانی به خانه من آمدند و تصمیم بر این شد که با توجه به فشار چند ماهه تمرینات، راهی مسافرت شوم. من چندین بار به کشور ترکیه سفر کردم و روادیدم نیز بیانگر این موضوع است. هر سفری که معنای فرار کردن ندارد. من آنقدر بی غیرت هستم که خاک کشورم را رها کنم و برای ترکیه وزنه بزنم؟ اگر قرار بود این کار را بکنم، پیش تر از این، سراغ چنین کار هایی می رفتم.

دارنده مدال نقره بازی های جهانی 2019 تایلند اضافه نمود: این خبری که به نقل از مرادزاده عنوان می گردد، خبر بسیار زشتی است. من به او اطلاع دادم که هر چه سریعتر برای تکذیب این خبر اقدام کند. برای من سال ها زحمت کشیده و دوست ندارم چنین مباحثی مطرح گردد. با این شخص هیچ مسئله ای ندارم و هر بار در این روز ها صحبتی عنوان کردم، به خاطر درگیری هایم با رئیس هیئت وزنه برداری استان آذربایجان غربی بوده است. کجا درباره مرادزاده صحبت کردم که علیه من موضع گیری می نماید؟ 3 گزینشی برای ایران وزنه زدم و اصلا از لحاظ قانونی نمی گردد، برای کشور دیگری وزنه بزنم و سهمیه المپیک توکیو را به دست بیاورم. وزنه برداری، مگر پازل است که 3 گزینشی برای ایران و 3 گزینشی برای یک کشور دیگر وزنه بزنم و سهیمه المپیک را به دست بیاورم؟

عضو تیم ملی وزنه برداری بیان نمود: مرادزاده سال ها برای من زحمت کشیده و حالا انصاف نیست با یک اشتباه کار های گذشته اش را از بین ببرد. علی میری در حال حاضر متعلق به یک شهر، استان و کشورش است. از روزی که خداحافظی کردم، خدا شاهد است که چندین نفر با من تماس گرفته و به من پیشنهاد داده اند که از ایران بروم. خیلی ها هم به من گفتند که بمان و برای دل خودت در ایران وزنه بزن. صحبت ها و ادعا هایی که علیه من مطرح می گردد، مهم نیست چرا که چشم و گوش مردم کاملا باز است. اگر می خواستم ایران را رها کنم، چرا در طول روز 4، 5 وعده تمرین کردم؟

میری بیان نمود: این ادعا ها نامردی محض است. به عنوان یک ایرانی که متولد ارومیه و آذربایجان هستم، از دیار باکری ها اجازه نمی دهم، خون شهدا به هدر برود. طبق بیانات رهبری، یک جوان مطالبه گر هستم، اما چیزی جز حقم را در خواست نکردم. برای دشمنانم هم احترام قائل هستم و هیچوقت با کسی دشمنی ندارم.

وی درباره آخرین خبر از بازگشتش به دنیای قهرمانی بیان نمود: امروز جلساتی برگزار کردیم و قرار بر این شد که از این تاریخ به بعد همه مشکلاتم را با اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی درمیان بگذارم. شروطی قرار دادم و ان شاءالله طی روز های آینده خبر نهایی عنوان می گردد. تمریناتم را به خوبی و با جدیت ادامه خواهم داد و از آن هایی که مرا دوست ندارند، می خواهم که جمع بیشتری تشکیل بدهند چرا که من با داشتن دشمنان بیشتر، بیشتر پیروز خواهم شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1010

به "میری: از دیار باکری ها، اجازه نمی دهم خون شهدا از بین برود، هر سفری به معنای فرار کردن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میری: از دیار باکری ها، اجازه نمی دهم خون شهدا از بین برود، هر سفری به معنای فرار کردن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید