مشخصات رسمی گوشی وان پلاس 10 پرو منتشر شد

به گزارش مجله پیکورو، پس از انتشار تیزرها و شایعات متعدد، مدیر عامل شرکت وان پلاس پیت لاو، امروز به طور رسمی مشخصات گوشی هوشمند وان پلاس 10 پرو را منتشر کرد. او در همین رابطه گفت: همه ما علاقه مندیم تا مشخصات این گوشی های هوشمند را بدانیم، اما چیزی که برای ما اهمیت بیشتری نسبت به مشخصات دارد، تجربه ی کار با آن ها است؛ و این همان چیزی است که تا مدت ها در خاطر کاربر خواهد ماند. لازم به ذکر است مشخصات رسمی این گوشی هوشمند تا حدودی با مشخصات فاش شده گزارش های قبلی مطابقت دارد.

مشخصات رسمی گوشی وان پلاس 10 پرو منتشر شد

اگرچه وان پلاس میزان نمایشگر این گوشی در شایعات قبلی را تأیید ننموده، اما اطلاعات قبلی از صفحه نمایش 6.7 اینچی Quad HD + این گوشی خبر داده بودند که درست هستند. این شرکت تأیید نموده که از نسل دوم لنز دوربین هسل بلد (Hasselblad) به عنوان لنز اولترا واید این گوشی هوشمند و شارژر 80 واتی Super VOOC برای اولین بار استفاده خواهد نمود. بعلاوه شایان ذکر است که وان پلاس پشتیبانی از شارژ بی سیم 50 واتی AirVOOC را نیز از نسل قبلی خود حفظ خواهد نمود. این شرکت حرفی از ضدآب بودن (گواهینامه IP68) این گوشی نزده، اما به نظر می رسد که این ویژگی را هم از نسل قبلی خود یعنی گوشی هوشمند وان پلاس 9 پرو حفظ می نماید.

طبق اطلاعات بدست آمده، وان پلاس 10 پرو از یک نمایشگر 6.7 اینچی Quad HD+ Fluid AMOLED بهره می برد که از نرخ رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی می نماید. پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند انجام وظیفه می نماید که 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1، پردازنده 4 نانومتری این گوشی هوشمند را همراهی خواهند کرد. سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری OxygenOS 12 در این گوشی اجرا می گردد و بعلاوه قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان را نیز دارد.

در بخش دوربین این گوشی هوشمند ما شاهد حضور 3 لنز هستیم که لنز 48 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال OIS، لنز اولترا واید 50 مگاپیکسلی با قابلیت ماکرو و لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3.3 برابر سیستم دوربین سه گانه وان پلاس 10 پرو را تشکیل می دهند. بعلاوه یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز در بالای نمایشگر این گوشی واقع شده است. علاوه بر این ها یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی منبع تغذیه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهد که از فناوری شارژ سریع 80 واتی، شارژ بی سیم 50 واتی و شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی می نماید.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، درگاه شارژ USB-C، بلندگوهای استریو، گواهی مقاومت در برابر گرد و غبار و آب (IP68) و ابعاد 163 در 73.9 در 8.55 میلی متر آن اشاره نمود. بعلاوه شرکت وان پلاس قبلا رنگ های مشکی و سبز این گوشی را با انتشار تصاویر رسمی آن ها تأیید نموده است. فقط باید منتظر باشیم تا این شرکت جزئیات بیشتری را در روزهای آینده در خصوص قیمت و عرضه به بازار وان پلاس 10 پرو در اختیار کاربران قرار دهد.

منبع: Fonearena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1947

به "مشخصات رسمی گوشی وان پلاس 10 پرو منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات رسمی گوشی وان پلاس 10 پرو منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید