مرکز خرید ویتوریو امانوئل میلان ایتالیا

به گزارش مجله پیکورو، مرکز خرید ویتوریو امانوئل Vittorio Emanuele II

مرکز خرید ویتوریو امانوئل : میلان شهر مد ایتالیا و مرکز اصلی مد ایتالیا است و معروف ترین شرکتهای مد دنیا مانند: آرمانی، ورساچه، پرادا، دولچه و گابانا، میو میوو … همچنین کمپانی معروف ری بن در میلان وجود دارد شهر میلان در کنار پاریس، لندن، توکیو و نیویورک بعنوان پایتخت مد در دنیا مطرح شده است.گرچه شهرهای عظیم دیگری همچون رم و فلورانس نیز در زمینه مد فعال هستند اما میلان بعنوان شهر مد در سطح ایتالیا شناخته شده است.

مرکز خرید ویتوریو امانوئل میلان ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

بلیط هواپیما در طاهاگشت

مرکز خرید ویتوریو امانوئل Vittorio Emanuele II

مرکز خرید مرکز خرید ویتوریو امانوئل Galleria Vittorio Emanuele II، قدیمی ترین مرکز خرید جهان و دربردارنده تنها هتل هفت ستاره تاییدشده جهان یعنی هتل Town House Galleria است. این مرکز، مجموعه ای چهار طبقه و طاق دار است که در مرکز میلان قرار گرفته است. این مرکز خرید را به افتخار ویکتور امانوئل دوم، اولین پادشاه پادشاهی ایتالیا نام گذاری نموده اند. این مجموعه در سال 1862 طراحی شده و معماری به نام Giuseppe Mengoni بین سال های 1865 تا 1877 آن را ساخته است.

+ مراکز خرید تفلیس را بیشتر بشناسید

+ آشنایی با بهترین مراکز خرید استانبول

+ خرید در بالی را نباید فراموش کنید!

+ آشنایی با مراکز خرید بارسلونا ؛ اسپانیا

این مرکز خرید عظیم، فقط به خرید و فروش اختصاص ندارد. علاوه بر فروشگاه های متعدد و مهم، اینجا محلی برای دیدار ها و دورهمی های اهالی میلان است. فروشگاه های لوکس برترین برندهای مد، زیورآلات، کتاب و آثار هنری در کنار رستوران ها و کافه های متعدد، یک مجموعه کامل را برای خرید و گشت و گذار فراهم نموده اند.

تعدادی از قدیمی ترین رستوران ها و فروشگاه های میلان در این مجموعه قرار دارند از جمله بیفی کافه (Biffi Caffè) که در سال 1867 پایه گذاری شده است.

+ خرید در پاتایا و راهنمای مراکز آن

+ خرید در رم و راهنمای مراکز خرید آن

+ لذت خرید در مارینایی ، سنگاپور را تجربه کنید

+ آشنایی با مراکز خرید متنوع مسکو

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت

منبع: تاپ تراول
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 956

به "مرکز خرید ویتوریو امانوئل میلان ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید ویتوریو امانوئل میلان ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید