مراسم Spring Loaded اپل (پخش زنده تمام شد)

به گزارش مجله پیکورو، بعد از مدت ها انتظار قرار است در مراسم Spring Loaded که در روز 31 فروردین برگزار می گردد، جدیدترین محصولات اپل معرفی شوند که از بین آن ها می توانیم به نسل جدید آیپد پرو اشاره کنیم. پخش زنده مراسم اپل را می توانید سه شنبه 31 فروردین رأس ساعت 21:30 به وقت ایران در همین صفحه از خبرنگاران مگ تماشا کنید.

مراسم Spring Loaded اپل (پخش زنده تمام شد)

پخش زنده مراسم Spring Loaded اپل به سرانجام رسید. اخبار و مقالات محصولات معرفی شده در این مراسم را از لینک های زیر بخوانید.

طی ماه های گذشته گزارش های زیادی درباره نسل جدید آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی منتشر شده است. گفته می گردد این آیپدها تفاوت ظاهری خاصی نسبت به نسل قبلی ندارند ولی آیپد پرو 12.9 اینچی قرار است برای اولین بار در بین محصولات اپل همراه با نمایشگر Mini-LED به دست کاربران برسد.

گفته می گردد این تبلت ها از چیپست قدرتمندی بهره می برند که عملکرد مشابه با چیپست M1 را ارائه می دهد. همچنین احتمال تغییر در لنزهای این آیپدها هم وجود دارد که می توانند برجستگی ماژول دوربین را کاهش دهند.

در کنار آیپد پرو، باید انتظار معرفی ایرتگز را هم داشته باشیم که بارها در گزارش های مختلف به جزئیات این محصول پرداخته شده است. به زبان ساده، ایرتگز یک وسیله با اندازه ای مشابه یک سکه است که کاربران می توانند آن را به وسایل مختلفی متصل کند تا در صورت گم شدن آن وسیله بتوانند از ایرتگز در جهت پیدا کردن و آگاه شدن از محل آن وسیله، استفاده نمایند.

طبق گزارش های مختلف، ایرتگز برای فرستادن موقعیت خود از ترکیبی از امواج بلوتوث و فناوری Ultra-Wideband استفاده می نماید. به نظر می رسد این محصول با قیمت بین 25 تا 35 دلار به دست کاربران می رسد.

اپل ماه ها قبل از اولین مک بوک های مجهز به چیپست M1 رونمایی کرد و احتمالا در مراسم Spring Loaded نسل جدید آی مک با چیپست اختصاصی این شرکت معرفی خواهد شد. گفته می گردد نسل جدید آی مک از نظر ظاهری تفاوت های زیادی با نسل قبلی دارد. علاوه بر مدل جدید آی مک، ممکن است در این مراسم نسل جدید آیپد مینی هم معرفی گردد که گویا از طراحی مشابه با نسل قبلی بهره می برد.

در کنار نکات ذکر شده، باید به نسل سوم ایرپادز هم اشاره کنیم که طبق شایعه ها و تصاویر منتشر شده، که بعضی ویژگی های ظاهری ایرپادز پرو در طراحی این محصول به چشم می خورد. ضمناً این شرکت از سال 2017 اپل تی وی را به روزرس?X-HN: Mag-1

?نی نکرده و بعضی شایعه ها از احتمال معرفی نسل جدید این محصول در مراسم Spring Loaded خبر می دهند. البته احتمال معرفی اپل تی وی در این مراسم پایین است.

در نهایت بار دیگر برای یادآوری باید بگوییم که پخش زنده مراسم Spring Loaded اپل را سه شنبه شب رأس ساعت 21:30 به وقت ایران، از خبرنگاران مگ می توانید تماشا کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1582

به "مراسم Spring Loaded اپل (پخش زنده تمام شد)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم Spring Loaded اپل (پخش زنده تمام شد)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید