مادر رونالدو: کوشش می کنم کریستیانو را به اسپورتینگ لیسبون برگردانم

به گزارش مجله پیکورو، مادر ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس امیدوار است که فرزندش در آینده ای نزدیک به تیم سابق خود برگردد.

مادر رونالدو: کوشش می کنم کریستیانو را به اسپورتینگ لیسبون برگردانم

به گزارش خبرنگاران، در حالی که طی ماه های اخیر شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی کریستیانو رونالدو برای پیوستن به تیم های مانند پاری سن ژرمن و منچستریونایتد مطرح شده، مادر این بازیکن پرتغالی امیدوار است که فرزندش به تیم دوران نوجوانی خود اسپورتینگ لیسبون برگردد.

خانواده رونالدو هوادار پروپاقرص تیم اسپورتینگ لیسبون هستند و دو شب پیش هم قهرمانی این تیم در لیگ برتر پرتغال را بعد از 19 سال جشن گرفتند. رونالدو نیز تا سال 2003 برای این تیم 31 بازی رسمی انجام داد و بعد از آن راهی منچستریونایتد شد.

دولورس آویرو مادر رونالدوی 36 ساله به شبکه TVI24 پرتغال گفت: من با کریستیانو صحبت خواهم کرد و سعی می کنم که او را راضی کنم سال آینده به اسپورتینگ برگردد. دوست دارم او به آلوالاده برگردد و پیراهن اسپورتینگ را به تن کند.

رونالدو شب گذشته یکصدمین گل خود را برای یوونتوس در جریان پیروزی 3 بر یک این تیم مقابل ساسولو به ثمر رساند، هر چند این پیروزی ممکن است برای رسیدن یووه به مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل آینده کافی نباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 خرداد 1400 بروزرسانی: 17 خرداد 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1621

به "مادر رونالدو: کوشش می کنم کریستیانو را به اسپورتینگ لیسبون برگردانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادر رونالدو: کوشش می کنم کریستیانو را به اسپورتینگ لیسبون برگردانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید