لیگ برتر انگلیس، شکست برنتفورد برابر آرسنال با نیمکت نشینی قدوس، چلسی و لیورپول 3 امتیاز گرفتند

به گزارش مجله پیکورو، دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی خانگی آرسنال مقابل یاران سامان قدوس و رجحان چلسی در یک بازی خارج از خانه مقابل کریستال پالاس پیگیری شد.

لیگ برتر انگلیس، شکست برنتفورد برابر آرسنال با نیمکت نشینی قدوس، چلسی و لیورپول 3 امتیاز گرفتند

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای روز نخست از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس امروز(شنبه)، 6 بازی همزمان از ساعت 18:30 به وقت تهران برگزاری شد که در خاتمه آنها تیم های لندنی آرسنال و چلسی و همین طور لیورپول برابر رقبا به فزونی دست پیدا کردند.

آرسنال که در استادیوم امارات به مصاف تیم برنتفورد رفته بود، میهمان خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دادند. امیل اسمیت رو در دقیقه 48 و بوکایو ساکا در دقیقه 79 گل های این بازی را برای توپچی ها به ثمر رساندند. نورگارد هم در دقیقه پنجم وقت های تلف شده نیمه دوم، تنها گل برنتفورد را زد. سامان قدوس در دقیقه 84 این بازی برای برنتفورد به میدان رفت. آرسنال با این نتیجه سیزدهمین پیروزی اش را کسب کرد و 42 امتیازی شد اما همچنان تیم ششم جدول است. برنتفورد هم که چهاردهمین باختش را تجربه کرد با 24 امتیاز در رده چهاردهم جدول است.

چلسی هم امشب در خانه کریستال پالاس به میدان رفت و میزبان خود را با تک گل دقیقه 89 حکیم زیاش شکست داد. آبی پوشان لندن به لطف این گل دیرهنگام، چهاردهمین پیروزی فصل شان را کسب کردند و با 50 امتیاز جایگاه شان را در رده سوم جدول تثبیت کردند.

لیورپول دیگر تیم بزرگ فوتبال جزیره نیز امشب در استادیوم آنفیلد به مصاف نوریچ رفت و این تیم را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. نورچ با گلزنی راشیکا در دقیقه 48 پیش افتاد اما در ادامه سادیو مانه در دقیقه 64، محمد صلاح در دقیقه 67 و لوئیس دیاس در دقیقه 81 برای لیورپول گلزنی کردند تا این تیم 3 امتیاز بازی خانگی را از آن خود کند. لیورپول با هفدهمین پیروزی فصل خود 57 امتیازی شد و جایگاهش را در رده دوم جدول مستحکم کرد. فاصله شاگردان یورگن کلوپ با منچسترسیتی صدرنشین اکنون 6 امتیاز است.

در 4 بازی دیگر نتایج زیر رقم خورد:

استون ویلا صفر - واتفورد یک

برایتون صفر - برنلی 3

ساوتهمپتون 2 - اورتون صفر

در آخرین بازی امشب لیگ برتر انگلیس از ساعت 21 به وقت تهران، منچسترسیتی میزبان تاتنهام است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2021

به "لیگ برتر انگلیس، شکست برنتفورد برابر آرسنال با نیمکت نشینی قدوس، چلسی و لیورپول 3 امتیاز گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، شکست برنتفورد برابر آرسنال با نیمکت نشینی قدوس، چلسی و لیورپول 3 امتیاز گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید