فیس بوک تبلیغات سیاستمداران انگلیسی را مجاز کرد

به گزارش مجله پیکورو، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، سیاست فیس بوک که به سیاستمداران اجازه می دهد آگهی های تبلیغاتی با اطلاعات اشتباه منتشر نمایند برای مدتی کوتاه آزمایش می گردد. درهمین راستا رسانه های مختلف تایید نموده اند این پلتفرم اجتماعی در هفته های منتهی به برگزاری انتخابات زودرس پارلمانی در انگلیس در 12 دسامبر، اطلاعات موجود در آگهی های تبلیغاتی کاندیداها را آنالیز نمی کند.

فیس بوک تبلیغات سیاستمداران انگلیسی را مجاز کرد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

البته فیس بوک اجازه نمی دهد کاندیداهای مجلس انگلیس مطالب مروج خشونت یا دروغین را منتشر نمایند و مطالب گروه هایی مانندLeave.EU نیز تحت آنالیز دقیق قرار می گیرند. اما همچنان رای دهندگان انگلیسی باید مطالبی که کاندیداها منتشر می نمایند را با تردید بنگرند.

اقدام فیس بوک برای آنالیز نکردن محتوای آگهی های تبلیغاتی نگرانی هایی را به وجود آورده است. دامیان کولینز یکی از نمایندگان مجلس انگلیس در این باره می گوید: نباید اجازه داد افراد در ازای پرداخت مبلغی برای انتشار یک آگهی تبلیغاتی، ادعاهای دروغین منتشر نمایند.

هنوز تعیین نیست آیا سیاست فیس بوک مشکلاتی در انتخابات مجلسی انگلیس به وجود می آورد یا خیر، به خصوص آنکه انتخابات در فاصله زمانی کوتاهی انجام می گردد.

اما اگر تعیین گردد تبلیغات اشتباه سیاستمداران در روند انتخابات تاثیرگذار بوده است، احتمالا فیس بوک تحت فشار بیشتری قرار می گیرد تا سیاست های خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در 2020 میلادی تغییر دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 477

به "فیس بوک تبلیغات سیاستمداران انگلیسی را مجاز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیس بوک تبلیغات سیاستمداران انگلیسی را مجاز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید