فکری: از روز اول به شرافت و عملکرد فنی بازیکنان نساجی اعتقاد داشتم، نمی دانم چرا به فولادی ها دستور اتلاف وقت داده می گردد!

به گزارش مجله پیکورو، سرمربی تیم فوتبال نساجی عملکرد شاگردانش در ملاقات مقابل فولاد خوزستان را ستود و گفت: از تمام بازیکنانم تشکر می کنم، درود به شرف آنها.

فکری: از روز اول به شرافت و عملکرد فنی بازیکنان نساجی اعتقاد داشتم، نمی دانم چرا به فولادی ها دستور اتلاف وقت داده می گردد!

به گزارش خبرنگاران, محمود فکری در نشست خبری بعد از ملاقات تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: از تمام بازیکنانم تشکر می کنم، درود به شرف آنها. من از روز اول به شرافت و عملکرد فنی این بازیکنان اعتقاد داشتم. این صندلی (رده نهم جدول) صندلی مناسبی برای نساجی و این بازیکنان نیست. این مسابقه فرصتی شد تا آنها بتوانند خود را نشان دهند و امیدوارم در بازی های آینده، این فرایند را ادامه دهند.

وی با اشاره به حضور دراگان اسکوچیچ در تمرین نساجی گفت: با حضور سرمربی تیم ملی در تمرین ما، ان شاءالله بازیکنان بیشتری هم از نساجی به تیم ملی دعوت شوند. در این مسابقه بازگشت خیلی خوبی داشتیم. بچه ها با تمام وجود کوشش کردند و آرامشی را که از آنها می خواستیم، داشتند که همین باعث شد گل های خورده را جبران کنیم. بازیکنان ما فشار زیادی روی حریف آوردند که همین باعث شد حریف اشتباه کند یا مرتکب خطا گردد و اخطار و اخراج داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره روش بازی تیمش پس از 10 نفره شدن شاگردان نکونام توضیح داد: پس از اخراج، سیستم تیم را به سیستم سه دفاعه تغییر دادیم و به نفرات جلو اضافه کردیم. بازیکنان ما خیلی خوب از فرصت ها استفاده کردند تا پیروزی بسیار شیرینی به دست بیاوریم. جای هواداران پُرشور و عاشق نساجی خالی بود. ما با تمام وجود خوشحالی آنها را حس می کنیم و خیلی قشنگ تر بود که آنها را در استادیوم داشتیم و این شادی را با هم تقسیم می کردیم. این برد تقدیم به هواداران خوب مان و امیدوارم این بازی را باز هم از بازیکنان نساجی ببینیم.

فکری در خصوص قضاوت حسن اکرمی در این مسابقه بیان نمود: جامعه داوری فوتبال کشورمان قشر مظلومی هستند و از آنها تشکر و قدردانی می کنم. بهترین داوران دنیا هم اشتباه می نمایند و این اشتباهات را با یاری داور ویدیویی رفع می نمایند. داوران ما بدون این امکانات هم بسیار خوب سوت می زنند و بازی ها را کنترل می نمایند. تیم داوری در این مسابقه عالی سوت زد و بازی را کنترل می کرد. تیم حریف وقتی جلو افتاد، وقت کُشی مکرر داشت و اعتراض ما به وقت کشی تیم حریف بود.

وی با بیان اینکه اتلاف وقت منسوخ شده است و نمی داند چرا همچنان ادامه دارد، گفت: وقتی تیمی یک بر صفر یا 2 بر صفر جلو می افتد، دنبال وقت کشی است. فولاد تیم خوب فوتبال ماست و در خطوط مختلف، بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد، اما نمی دانم چرا به آنها دستور داده می گردد که وقت تلف نمایند. از اعضای تیم داوری تشکر می کنم که عالی قضاوت و بازی را خوب کنترل کردند. ان شاءالله فدراسیون فوتبال قدر این داوران را بداند، به خصوص از لحاظ حق و حقوق با آنها برخورد بهتری گردد تا داوران ایرانی بیشتری را در سطح آسیا و دنیا ببینیم و به سوت زدن های آنها افتخار کنیم.

سرمربی نساجی مازندران در پاسخ به این پرسش که آیا رفت و آمدهای این تیم به تهران روی عملکرد شاگردانش تأثیر منفی دارد یا خیر، گفت: از مدیران باشگاه تشکر می کنم که در ریکاوری و پشتیبانی و حمایت از تیم، خیلی یاری می نماید. باشگاه هواپیمای اختصاصی در اختیار ما می گذارد که سریع تر به تهران برگردیم و آماده بازی های بعدی شویم. با توجه به اینکه فشار زیادی روی بازیکنان ما وجود دارد و فاصله ملاقاتها کم است، پس از این مسابقه در مازندران می مانیم، ریکاوری می کنیم و آماده بازی با پرسپولیس می شویم تا مشکل خاصی ایجاد نگردد.

فکری با اشاره به مسائل زیرساختی شهرستان قائمشهر گفت: اگر ساختارها و امکانات آماده گردد و مسئولان شهری و استانی نگاه ویژه ای به نساجی و شهر قائمشهر داشته باشند، تیم مسئله ای برای اسکان در قائمشهر ندارد. مهم این است که امکانات و سخت افراز داشته باشیم و بتوانیم در کنار این هواداران، تمرین و بازی کنیم تا با هم از تیم نساجی لذت ببریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1125

به "فکری: از روز اول به شرافت و عملکرد فنی بازیکنان نساجی اعتقاد داشتم، نمی دانم چرا به فولادی ها دستور اتلاف وقت داده می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: از روز اول به شرافت و عملکرد فنی بازیکنان نساجی اعتقاد داشتم، نمی دانم چرا به فولادی ها دستور اتلاف وقت داده می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید