سامری: عملکرد دفاعی مان پیروز بود، بازی ما با مهرام، یک جنگ بود

به گزارش مجله پیکورو، سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان بازی تیمش مقابل مهرام را به یک جنگ تشبیه کرد.

سامری: عملکرد دفاعی مان پیروز بود، بازی ما با مهرام، یک جنگ بود

به گزارش خبرنگاران، حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان در خصوص پیروزی تیمش مقابل مهرام در بازی دوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال گفت: بازی خوب و محکمی بود. اگر تیمی می خواهد به فینال برسد باید بجنگد و شما دیدید که این یک جنگ بود. هر دو تیم تمام کوشش خود را به کار گرفتند.

سرمربی تیم بسکتبال نفت ادامه داد: در نیمه اول خوب نبودیم و آمار ضعیفی در پرتاب داشتیم. فکر می کنم یک از 10 پرتاب سه امتیازی، هفت از 14 پرتاب منطقه ای و 9 از 16 پرتاب آزاد پیروز داشتیم.

سامری گفت: اگر توانستیم در بازی بمانیم به دلیل دفاع خوب مان بود. ما بعد از اشتباهات زیادی که در بازی اول داشتیم، سعی کردیم بررسی خوبی داشته باشیم. ما کوشش کردیم بازیکنان خوب مهرام، خارجی ها و صمد نیکخواه را بیشتر کنترل کنیم و در دفاع، کم اشتباه تر باشیم. خوشبختانه عملکرد دفاعی ما پیروز بود.

وی توضیح داد: مهرام تمرکز دفاعی خود را در کوارترهای سوم و چهارم از دست داد و ما از این موضوع بهترین استفاده را کردیم و نتیجه بازی را به سود خود تغییر دادیم.

سامری در خصوص برخورد صمد نیکخواه و اشکان خلیل نژاد گفت: آرنج صمد باز شد و به پیشانی اشکان خورد، اما کمی عجیب بود که هر سه داور این صحنه را ندیدند. اگر اشتباه بود، اشتباه بزرگی بود! درخواست ویدئوچک کردم، اما گفتند ویدئوچک برای خطایی است که اعلام شده و در آن صحنه اصلاً خطایی گرفته نشد.

وی در انتها گفت: ما مزد دفاع بهتر و تمرکز بیشتر خود را روی بازی گرفتیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1561

به "سامری: عملکرد دفاعی مان پیروز بود، بازی ما با مهرام، یک جنگ بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامری: عملکرد دفاعی مان پیروز بود، بازی ما با مهرام، یک جنگ بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید