زلاتان ابراهیموویچ برای دوازدهمین بار مرد سال فوتبال سوئد شد؛ احتمال بازگشت ستاره میلان به تیم ملی سوئد

به گزارش مجله پیکورو، خبرگزاری خبرنگاران- پس از چهار سال، زلاتان ابراهیموویچ دوباره مرد سال فوتبال سوئد شد.

زلاتان ابراهیموویچ برای دوازدهمین بار مرد سال فوتبال سوئد شد؛ احتمال بازگشت ستاره میلان به تیم ملی سوئد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، زلاتان ابراهیموویچ، ستاره 39 ساله سوئدی میلان همچنان می درخشد و در حال حاضر بهترین گلزن سری آ ایتالیا است. زلاتان ابراهیموویچ که یکی از رهبران میلان در راه بازگشت این تیم به دوران اوجش است، از سوی نشریه آفتون بلات سوئد به عنوان مرد سال فوتبال سوئد در سال 2020 انتخاب شد. زلاتان ابراهیموویچ برای دوازدهمین مرتبه به عنوان مرد سال فوتبال سوئد برگزیده شده و پس از سال 2016 دوباره به این جایزه دست یافته است. ویکتور لیندلوف از منچستریونایتد، برنده قبلی این جایزه در سال 2019 بود.

یان اندرسون نسبت به بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به تیم ملی سوئد دیگر مخالفت نمی کند و احتمال بازگشت او را رد نکرد. زلاتان ابراهیموویچ، ستاره 39 ساله سوئدی میلان که با زدن 10 گل تا این جای فصل، بهترین گلزن سری آ است، نسبت به بازگشت به تیم ملی سوئد ابراز تمایل نموده و گفت دل تنگ تیم ملی سوئد است. به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، یان اندرسون سرمربی تیم ملی سوئد که با زلاتان رابطه چندان خوبی ندارد و او را به جام جهانی 2018 نبرد، به مصاحبه اخیر زلاتان واکنش نشان داد:

امروز صبح مصاحبه زلاتان را خواندم و برایم جالب بود که گفته بود دل تنگ تیم ملی سوئد شده است. در آینده در این خصوص صحبت خواهیم کرد چون زمان زیادی تا بازی های ملی آینده باقی مانده است.

زلاتان ابراهیموویچ امروز برای دوازدهمین بار به عنوان مرد سال فوتبال سوئد انتخاب شد و حالا احتمال حضور او در مسابقات یورو 2020 همراه تیم ملی سوئد افزایش یافته است. صحبت های امروز زلاتان و اندرسون در حالی است که پیش تر اندرسون، سرمربی تیم ملی سوئد گفته بود قصد ندارد ابراهیموویچ را دعوت کند.

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم 39 ساله سوئدی میلان هنوز بسیار آماده است و با زدن 10 گل تا این جای فصل، بهترین گلزن سری آ است. زلاتان ابراهیموویچ مصاحبه مفصلی به رسانه آفتون بلات سوئد انجام داده که بخشی از آن در مورد احتمال بازگشت او به تیم ملی سوئد را می خوانید:

حقیقتا برای تیم ملی سوئد دل تنگ شده ام. چه کسی برای تیم ملی کشورش دل تنگ نمی گردد؟ دوست دارم در فرندآرنا به میدان بروم و البته که هنوز دوران فوتبالم تمام نشده است. اگر یان اندرسون مرا به تیم ملی سوئد دعوت کند، از او خواهم خواست که کمی به من زمان بدهد چون باید در این خصوص فکر کنم.

بازگشت به تیم ملی با این تصور که زلاتان صرفا اسم بزرگی است را نمی پسندم اما اگر معتقد باشند که می توانم در تیم مشارکت فعالی داشته باشم، در مورد بازگشت به تیم ملی فکر خواهم کرد. رابطه ام با یان اندرسون؟ او را نمی شناسم. هرگز هم او را قضاوت شخصی ننموده ام. در کل عمرم، هیچ کس را بدون این که بشناسمش، قضاوت ننموده ام. نقدها من از او صرفا به خاطر انتخاب هایش بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1260

به "زلاتان ابراهیموویچ برای دوازدهمین بار مرد سال فوتبال سوئد شد؛ احتمال بازگشت ستاره میلان به تیم ملی سوئد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلاتان ابراهیموویچ برای دوازدهمین بار مرد سال فوتبال سوئد شد؛ احتمال بازگشت ستاره میلان به تیم ملی سوئد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید