رکورد عجیب و منحصر به فرد در فوتبال زنان اروپا؛ اینجا جهنم است

به گزارش مجله پیکورو، تهران (پانا) - در فوتبال زنان اروپا و در سطح باشگاهی اتفاقی عجیب و منحصر به فرد در تاریخ فوتبال دنیا افتاده است، اتفاقی که شاید امشب یک ایرانی آنرا متوقف کند.

رکورد عجیب و منحصر به فرد در فوتبال زنان اروپا؛ اینجا جهنم است

با ما سفر کنید و با تور لحظه آخر اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا امشب در حالی وارد دور برگشت خود خواهد شد که قرار است المپیک لیون مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا از هم تیمی های آناهیتا زمانیان لژیونر ایرانی در تیم یوونتوس میزبانی کند.

این ملاقات در حالی برگزار خواهد شد که استادیوم پارک المپیک لیون را باید جهنم تیم های اروپایی طی سال های اخیر دانست. آخرین ملاقاتی که زنان المپیک لیون در این استادیوم شکست خورده اند 2 سال و 8 ماه قبل بوده که این تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستر سیتی تن به شکست یک بر صفر داده است. اما نکته عجیب و تاریخی المپیک لیون در این است که پس از شکست مقابل منچستر سیتی، این تیم در 59 بازی خانگی از تیم های مختلف اروپایی و فرانسوی میزبانی نموده و توانسته است هر 59 بازی را با برد پشت سر بگذارد و امشب در آستانه رسیدن به برد شماره شصت متوالی در خانه است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1355

به "رکورد عجیب و منحصر به فرد در فوتبال زنان اروپا؛ اینجا جهنم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد عجیب و منحصر به فرد در فوتبال زنان اروپا؛ اینجا جهنم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید