رایزن فرهنگی سفارت پاکستان: آماده برقراری ارتباط گسترده با گروه های دانشجویی ایرانی هستیم

به گزارش مجله پیکورو، رایزن فرهنگی سفارت پاکستان در تهران ضمن ملاقات با نمایندگان اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل برای برقراری ارتباط مستمر با دانشجویان ایرانی اعلام آمادگی کرد.

رایزن فرهنگی سفارت پاکستان: آماده برقراری ارتباط گسترده با گروه های دانشجویی ایرانی هستیم

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، نمایندگان اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل همزمان با فرا رسیدن سالروز استقلال پاکستان به ملاقات رایزنی فرهنگی ایران کشور در تهران رفتند.

برج لال دوسانی رایزن فرهنگی سفارت پاکستان در این ملاقات گفت: ما از برقراری ارتباط فرهنگی با دانشجویان ایرانی استقبال می کنیم.

وی شرح داد: ایران و پاکستان روابط عمیق و برادرانه ای دارند که قدمتی تاریخی دارد و اشتراکات فرهنگی دو ملت باید برجسته سازی شود.

دوسانی گفت: متاسفانه تصویری واقعی از پاکستان در ایران به نمایش در نمی آید و ظرفیت های فراوانی وجود دارند که بیان نمی شوند.

رایزن فرهنگی سفارت پاکستان اضافه کرد: تلاش دانشجویان ایرانی برای برقراری ارتباط با کشور پاکستان و معرفی ظرفیت های این کشور شایسته تقدیر است.

وی تاکید کرد: ایران و پاکستان عمق استراتژیک یک دیگر هستند و به عنوان دو کشور برادر و همسایه می توانند همیشه همراه و حامی هم باشند.

در این ملاقات دانشجویان ایرانی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز استقلال کشور پاکستان هدیه ای را به رسم یادبود به رایزن فرهنگی سفارت پاکستان اهدا کردند.

گفتنی است مسلمانان پاکستانی در قیامی آزادی خواهانه در سال 1947 از هند استقلال پیدا کردند و ایران اولین کشوری بود که استقلال پاکستان را به رسمیت شناخت.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1150

به "رایزن فرهنگی سفارت پاکستان: آماده برقراری ارتباط گسترده با گروه های دانشجویی ایرانی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزن فرهنگی سفارت پاکستان: آماده برقراری ارتباط گسترده با گروه های دانشجویی ایرانی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید