دلیل رضایت مندی مردم روسیه از عملکرد پوتین در شرایط شیوع کرونا چیست؟

به گزارش مجله پیکورو، افزایش میزان اعتماد و رضایت مردم روسیه از عملکرد رئیس جمهوری کشورشان که به 74 و 72 درصد رسیده، گویای ارزیابی مثبت شهروندان روس از تصمیمات وی برای مقابله با بیماری کرونا و توجه ولادیمیر پوتین به مسائل کنونی است.

دلیل رضایت مندی مردم روسیه از عملکرد پوتین در شرایط شیوع کرونا چیست؟

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، میزان محبوبیت ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه ، پس از دو خطابیه اخیر خود برای مردم این کشور، از این جهت بار دیگر افزایش یافته است، برای اینکه شهفرایندان روس شاهد بودند که وی تا چه اندازه به مسئله جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا و فرایند اوضاع در این رابطه توجه دارد. این مسئله ای است والری فدوروف مدیر کل بنیاد سنجش افکار عمومی سراسری روسیه در یک مصاحبه رادیویی شرح داده است.

وی اضافه کرد: دقیقاً در چنین شرایط دشواری، میزان محبوبیت رهبران کشورها مورد آزمایش قرار میگیرد. بعد از دو خطابه رئیسجمهور برای شهفرایندان فدراسیون روسیه درباره شیوع ویروس کرونا، می توان گفت که بله، ولادیمیر پوتین از این آزمایش سربلند بیرون آمده است. چرا میزان محبوبیت وی افزایش یافت؟ برای اینکه مردم سیاستمداری را دیدند که در جایی دور از محل کار خود، در ویلایی راحت ننشسته تا خود را از هر آسیب احتمالی در شرایط سخت اپیدمیک فعلی در امان نگه دارد، بلکه در کنار مردم است تا اوضاع را به بهترین شکل ممکن کنترل کند و مردم روسیه به خوبی این مسئله را درک می نمایند .

به گفته وی افزایش میزان رضایت مردم از عملکرد پوتین در شرایط کنونی، به معنای آن است که اولاً مردم تصمیمات اتخاذ شده وی را به موقع و مؤثر ارزیابی نموده و در ثانی به رئیس جمهور اعتماد دارند؛ بنابراین، مطمئناً محبوب ترین و مورد اعتمادترین سیاستمدار کشور ، همچنان ولادیمیر پوتین است.

پیش از این، نظرسنجی انجام شده توسط بنیاد سنجش افکار عمومی سراسری روسیه نشان داد که شاخص های میزان اعتماد و تأیید عملکرد ولادیمیر پوتین، پس از دومین خطابیه وی برای شهفرایندان روس در رابطه با شرایط کشور در شرایط شیوع ویروس کرونا افزایش یافته و به ترتیب به 74 درصد و 72 درصد رسیده است.

فدوروف در این مصاحبه همچنین یادآور شد که نظرسنجی ها نشان می دهد که حدود 74 درصد از شهفرایندان روس پیروزی در برابر همه گیری بیماری را ممکن میدانند و حدود یک سوم (کمتر از 30 درصد) آنها پیشبینی مینمایند که در نتیجه شیوع این بیماری، اوضاع در دنیا وخیم شده و حتی درگیری های نظامی افزایش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 922

به "دلیل رضایت مندی مردم روسیه از عملکرد پوتین در شرایط شیوع کرونا چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل رضایت مندی مردم روسیه از عملکرد پوتین در شرایط شیوع کرونا چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید