دغدغه تازه یحیی گل محمدی؛ ستاره پرسپولیس به پیکان می رسد؟

به گزارش مجله پیکورو، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هنوز نمی داند می تواند از ستاره پرسپولیس در دیدار بعدی تیمش استفاده کند یا خیر.

دغدغه تازه یحیی گل محمدی؛ ستاره پرسپولیس به پیکان می رسد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پرسپولیس روز های چندان درخشانی را سپری نمی کند. این تیم بعد از تساوی در دربی، در دیداری بحث برانگیز مقابل هوادار، یکی از سه تیم پایین جدولی لیگ برتر ایران هم با نتیجه 2 - 2 مساوی کرد تا فرصت نزدیک شدن به صدر جدول را از دست بدهد.

به گزارش فرارو، در دیدار با هوادار، سرخ های تهرانی نه تنها بازی ضعیفی در خط دفاعی و دروازه داشتند بلکه با شوک هم روبرو شدند؛ ماجرا مربوط به خروج مهدی ترابی، بین دو نیمه بازی، به دلیل مصدومیت بود. ترابی که مهره کلیدی یحیی گل محمدی در فاز هجومی پرسپولیس محسوب می شود با مصدومیت کشاله روبرو شد و یحیی گل محمدی ترجیح داد برای مصون ماندن وینگرش او را در بین همان دو نیمه بازی تعویض کند.با وجود سپری شدن یکی دو روز از آن بازی، پرسپولیس ها از یک سو و سرمربی این تیم یعنی یحیی گل محمدی از سوی دیگر هنوز نمی دانند می توانند از ستاره تیمشان برای بازی حساس با پیکان در هفته دهم استفاده کنند یا خیر. نبودن ترابی که بار اصلی خلق موقعیت در خط حمله پرسپولیس را به دوش می کشد می تواند یحیی گل محمدی که نیاز مبرم به سه امتیاز بازی با پیکان دارد را به دردسر بیندازد. گفته شده قرار است ترابی امروز تست های لازم را بدهد تا تعیین شود اندازه دقیق مصدومیتش چگونه است و آیا می تواند پرسپولیس را همراهی کند یا نه.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1915

به "دغدغه تازه یحیی گل محمدی؛ ستاره پرسپولیس به پیکان می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دغدغه تازه یحیی گل محمدی؛ ستاره پرسپولیس به پیکان می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید