دربی با بازی های دیگر متفاوت است، مظاهری نقطه آرامش استقلال شده

به گزارش مجله پیکورو، شاهرخ بیانی در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص پیروزی دو بر صفر استقلال برابر آلومینیوم اراک گفت: استقلال توانست قبل از دربی به یک پیروزی خوب دست پیدا نموده و با شرایط روحی خوب آماده دربی 94 باشد. حالا مصدومان استقلال هم تا دربی آماده خواهند شد. دست محمود فکری برای انتخاب 11 بازیکن هم باز است و هم سخت است زیرا او در حال حاضر نفرات خوبی دارد و انتخاب 11 بازیکن برای او بسیار مشکل شده است.

دربی با بازی های دیگر متفاوت است، مظاهری نقطه آرامش استقلال شده

کاپیتان سابق استقلال ادامه داد: آبی پوشان در ملاقات برابر آلومینیوم اراک می توانستند گل های بیشتری هم به ثمر برسانند که کمی بی دقتی مهاجمان استقلال باعث شد این تیم با دو گل کارش را در این ملاقات به خاتمه برساند.

بیانی در ادامه اعلام کرد: حالا همه نگاه ها به دوشنبه هفته آینده است روزی که یک بار دیگر استقلال و پرسپولیس در دور رفت لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت و باید منتظر یک بازی زیبا از دو تیم باشیم.

وی که سابقه حضور در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را دارد و از تجربه بالایی در دربی برخوردار است، گفت: دربی یک بازی متفاوت است، این بازی با تمام بازی های لیگ تفاوت دارد، حساسیت بالای این ملاقات باعث خواهد شد تا بازیکنان نتوانند آن بازی همیشگی خود را که برابر حریفان ارائه می کردند اینجا انجام دهند. دو تیم نمی خواهند در این ملاقات بازنده باشند و این موضوع باعث می گردد تا احتیاط را در دستور کار خود قرار دهند و برای همین است که بارها شاهد بوده ایم دربی نتوانسته جذابیت بالایی داشته باشد.

بیانی اعلام کرد: من از دوران جوانی که از تجربه زیادی برخوردار نبودم در دربی حضور داشتم تا روزی که به عنوان کاپیتان وارد این بازی شدم، کاملاً شرایط این بازی را درک می کنم و اعتقاد دارم نقش کاپیتان تیم و بازیکنان باتجربه در این ملاقات بسیار پررنگ است.

کاپیتان سابق آبی پوشان توضیح داد: تیمی که بتواند آرامش خود را حفظ کند، استرس نداشته باشد و یک بازی منطقی را ارائه کند به طور حتم برنده خواهد شد. بارها رخ داده که یک تیم قوی تر از دیگری بوده اما نتوانسته برنده این بازی باشد زیرا شرایط این بازی متفاوت است و بازیکنان تمام مسائل را فراموش نموده و تنها به این فکر می نمایند که بتوانند در این ملاقات برنده باشند.

وی در مورد برخورد محمود فکری با بازیکنان بی انضباط گفت: کار فکری را می پسندم، در هر کاری انضباط باید وجود داشته باشد. خصوصاً در فوتبال، اگر قرار باشد هر بازیکنی بخواهد کار خود را انجام داده و به مسائل انضباطی توجه نکند دیگر در آن تیم سنگ روی سنگ بند نمی گردد و اگر یک بار سرمربی از این کار چشم پوشی کند دیگر نمی تواند جلوی سایر بازیکنان را بگیرد، رمز موفقیت در فوتبال نظم و انضباط است. هر چه حاشیه ها کمتر باشد به طور حتم آرامش هم در تیم بیشتر خواهد بود. بنابراین این کار فکری بسیار منطقی و عاقلانه بوده و به طور حتم دیگر کسی به خود اجازه نخواهد داد به راحتی رفتارهای ناهنجار از خود بروز دهد.

کاپیتان سابق آبی پوشان در پاسخ به این پرسش که دربی نود و چهارم برنده دارد یا خیر، گفت: پیش بینی این بازی سخت است، استقلال و پرسپولیس نمی خواهند بازنده باشند اما برنده کسی است که دچار غرور نشده و آرامش خود را حفظ کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1407

به "دربی با بازی های دیگر متفاوت است، مظاهری نقطه آرامش استقلال شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی با بازی های دیگر متفاوت است، مظاهری نقطه آرامش استقلال شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید