خبرنگاران 200 میلیارد تومان طرح بازسازی سیل در شهر خرم آباد اجرا شد

به گزارش مجله پیکورو، خرم آباد- خبرنگاران - شهردار خرم آباد گفت: 200 میلیارد تومان طرح بازسازی سیل در حوزه های مختلف شهری از جمله ترمیم و بهسازی پل های آسیب دیده این شهر اجرا شده است.

خبرنگاران 200 میلیارد تومان طرح بازسازی سیل در شهر خرم آباد اجرا شد

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران محمد شریفی مقدم روز دوشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر خرم آباد اضافه نمود: تخصیص اعتبارات سیل به شهرداری خرم آباد مرهون نگاه ویژه استاندار لرستان است.

وی گفت: همچنین طرح جامع ترافیک و تفضیلی شهر خرم آباد با پیگیری و حمایت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در مراحل نهایی است و تا چند ماه آینده تصویب و ابلاغ می گردد.

شریفی مقدم با بیان اینکه 145 هزار مترمربع از زمین های شهرداری استرداد شده است اضافه نمود: به زودی 26 قطعه زمین به شهرداری خرم آباد واگذار می گردد که به پروژه های مهم از جمله خایدالو اختصاص داده خواهد شد.

شهردار خرم آباد در مورد نیروهای مازاد شهرداری نیز گفت: در مدت مسئولیت وی هیچگونه جذب نیرویی در این نهاد صورت نگرفته است و 100 نفر نیز بازنشسته شده اند.

شریفی مقدم اضافه نمود: همچنین طی 2 سال اخیر 70 میلیارد تومان از محل تهاتر دولتی به شهرداری خرم آباد اختصاص یافته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1469

به "خبرنگاران 200 میلیارد تومان طرح بازسازی سیل در شهر خرم آباد اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 200 میلیارد تومان طرح بازسازی سیل در شهر خرم آباد اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید