ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر یزد آغاز شد

به گزارش مجله پیکورو، خبرنگاران/یزد ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر در سطح ملی و استانی از اول تیرماه شروع و تا دهم مردادماه ادامه دارد.

ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر یزد آغاز شد

عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد در این رابطه گفت: جشنواره کارآفرینان برتر همه ساله با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سراسر کشور انجام می شود و تا به امروز سیزده دوره جشنواره از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده است.

وی مهمترین ویژگی های جشنواره کارآفرینان برتر را استفاده از شاخص های به روز و علمی - تخصصی در انتخاب کارآفرینان اعم از نوآوری، رشد ترکیبی اشتغال، فروش و صادرات، شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات برشمرد.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد تفاوت مهم این دوره از جشنواره با سایر دوره ها را بخش گردشگری و صنایع دستی دانست که به عنوان یکی از بخش های تخصصی جشنواره در کنار بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات اضافه شده است.

وی از تمامی کارآفرینان استان یزد دعوت کرد تا با مراجعه به وبگاه karafarinanebatar.mcls.gov.ir فرآیند نام نویسی در جشنواره را تکمیل کنند.

به گزارش خبرنگاران و به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، تشکری در خاتمه خاطر نشان کرد: دبیرخانه استانی این جشنواره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونت اشتغال و توسعه کارآفرینی استان است که در صورت هرگونه سوال جوابگوی کارآفرینان یزدی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1679

به "ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر یزد آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر یزد آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید