ترکیب تیم ملی تنیس روی میز برای مسابقات قهرمانی دنیا تغییر می نماید

به گزارش مجله پیکورو، به گزارش خبرنگاران، آخرین رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز خردادماه و به منظور معین ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا برگزار گردید.

ترکیب تیم ملی تنیس روی میز برای مسابقات قهرمانی دنیا تغییر می نماید

در این رقابت ها و بر اساس نتایج به دست آمده، نوشاد و نیما عالمیان همراه با امیرحسین هدایی و امین احمدیان در ترکیب تیم ملی برای اعزام به اندونزی نهاده شدند.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا شهریورماه برگزار گردید و تیم ملی ایران با این ترکیب در رده هفتم آسیا نهاده شد.

مسابقات انتخابی المپیک رویدادی بعدی است که تیم ملی تنیس روی میز باید در آن شرکت داشته باشد. حضور در این رقابت ها که 2 تا 6 بهمن ماه به میزبانی پرتغال برگزار می گردد نیز با ترکیب فعلی انجام می گردد اما این ترکیب بعد از آن و برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا دستخوش تغییراتی خواهد شد.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی دنیا در سال 2020 میلادی، فرودین ماه به میزبانی بوسان کره جنوبی و در بخش تیمی برگزار می گردد. به گفته جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز، ترکیب این تیم برای اعزام به کره جنوبی آذرماه و با برگزاری رقابت های انتخابی تعیین می گردد.

تیم ملی تنیس روی میز ایران در دوره گذشته مسابقات تیمی دنیا که سال 2018 به میزبانی سوئد برگزار گردید برای نخستین بار در طول تاریخ از دسته دوم صعود کرد و در جمع 24 تیم دسته اول دنیا نهاده شد. بدین ترتیب ملی پوشان تنیس روی میز ایران در کره جنوبی و برای نخستین بار با حریفانی از دسته اول دنیا رقابت خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 505

به "ترکیب تیم ملی تنیس روی میز برای مسابقات قهرمانی دنیا تغییر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب تیم ملی تنیس روی میز برای مسابقات قهرمانی دنیا تغییر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید