بیش از 91 درصد جایگاه های سوخت بوشهر به روال عادی برگشته اند

به گزارش مجله پیکورو، در حالی که یک هفته از اختلال اتفاق افتاده سامانه هوشمند سوخت کشور می گذرد، اکنون بیش از 91 درصد جایگاه های سوخت استان بوشهر به روال عادی برگشته اند.

بیش از 91 درصد جایگاه های سوخت بوشهر به روال عادی برگشته اند

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از بوشهر، یک هفته پیش یعنی ساعت 11 سه شنبه 4 آبان بود که جایگاه های سوخت کشور در پی آن استان بوشهر به دلیل اختلال پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت از مدار خارج شدند.

جایگاه هایی که برخط بودند از همان ساعت غیرفعال شدند اما بعضی جایگاه های سوخت استان بوشهر که آفلاین بودند حدود ساعت 13:30 تا 14 از مدار خارج شدند.

اختلال پیش آمده مربوط به جایگاه های عرضه بنزین و نفت گاز بود و جایگاه های سی ان جی مسئله ای نداشتند.

در استان بوشهر 79 جایگاه سوخت وجود دارد که 2 جایگاه چند سال است که فعالیتی ندارند و 77 جایگاه فعال هستند.

از حدود ساعت 15 چهارم آبان بعضی جایگاه ها وارد مدار شدند و بنزین و نفت گاز را به قیمت آزاد در اختیار مردم قرار می دادند. صبح چهارشنبه پنجم آبان تعداد جایگاه های فعال به بیش از 90 درصد رسید.

صبح شنبه هشتم آبان اعلام شد، 30 جایگاه سوخت استان بوشهر به شرایط عادی فعالیت بازگشتند و مراجعه نمایندگان می توانند با کارت سوخت، بنزین یا نفت گاز تحویل بگیرند.

بیشتر بخوانید

یکشنبه نهم آبان 48 جایگاه یعنی بیش از 60 درصد جایگاه های بنزین و نفت گاز، با کارت سوخت کار می کردند و امروز بیش از 91 درصد جایگاه ها در شرایط عادی هستند.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر در گفت وگو با خبرنگار ما اعلام کرد: اکنون از میان 77 جایگاه فعال استان بوشهر اکنون 72 جایگاه با کارت سوخت به مراجعه نمایندگان خدمات ارائه می نمایند.

مهرداد بیوکی اضافه نمود: اکنون 5 جایگاه دیگر به جای مانده است که به سامانه هوشمند سوخت متصل شوند و این اتفاق به زودی رخ می دهد.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1878

به "بیش از 91 درصد جایگاه های سوخت بوشهر به روال عادی برگشته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 91 درصد جایگاه های سوخت بوشهر به روال عادی برگشته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید