بن بست برگزیت، بریتانیا پیشنهاد جدید ارائه می نماید

به گزارش مجله پیکورو، شبکه رادیویی ایرلند گزارش داد که که مذاکره کنندگان بریتانیایی امروز (سه شنبه) برای شکستن بن بست برگزیت، طرح های پیشنهادی جدیدی را ارائه خواهند کرد.

بن بست برگزیت، بریتانیا پیشنهاد جدید ارائه می نماید

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رادیو و تلویزیون ملی ایرلند (RTE) خاطرنشان کرد که بریتانیا برای شکستن بن بست برگزیت، طرح های پیشنهادی جدیدی را روز سه شنبه ارائه خواهد نمود.

براساس گزارش خبرگزاری رویترز، تونی کانلی سردبیر RTE در توییت خود گفت: دو منبع موثق تایید نموده اند که مذاکره نمایندگان بریتانیایی صبح امروز، هنگامی که با مذاکره نمایندگان کمیسیون اروپا در بروکسل دیدار نمایند، یک متن جدید را ارائه خواهند کرد.

وی گفت: انگلیس امروز صبح طرح های پیشنهادی جدیدی را برای شکستن بن بست برگزیت ارائه خواهد نمود.

این در حالی است که هیچ اظهارنظری از سوی دفتر بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا مطرح نشده است.

روز گذشته، ملکه الیزابت دوم، با حضور در جلسه مجلس انگلیس، در جمع نمایندگان مجلس عوام و اعیان گفت: اولویت دولت من همیشه اطمینان از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در تاریخ 31 اکتبر است.

مردم بریتانیا (انگلیس، ایرلند شمالی، اسکاتلند و ولز) سوم تیر ماه سال 1395 در یک همه پرسی به خروج این کشور از اتحادیه اروپا رأی مثبت دادند. قرار بود فرآیند خروج تا پیش از ابتدای سال جاری تکمیل گردد، اما ناکامی لندن و بروکسل در توافق در خصوص وضعیت رابطه سیاسی و مالی پس از اجرای برگزیت، به تعویق در این فرآیند منجر شد.

در صورتی که انگلیس بدون تصویب توافق از اتحادیه اروپا خارج گردد با شوک مالی و سیاسی روبرو خواهد شد. با این حال دولت بارها اعلام نموده است با توافق یا بدون توافق با بروکسل، در تاریخ 31 اکتبر (9 آبان) کشورش را از اتحادیه اروپا خارج می نماید.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 421

به "بن بست برگزیت، بریتانیا پیشنهاد جدید ارائه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بن بست برگزیت، بریتانیا پیشنهاد جدید ارائه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید