برگ برنده پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا تعیین شد

به گزارش مجله پیکورو، سایت المدی عراق در گزارشی به ستایش از بشار رسن پرداخت و از او به عنوان برگ برنده سرخ پوشان برای قهرمانی در آسیا سخن به میان آورد.

برگ برنده پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا تعیین شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا نموده است و باید روز شنبه با اولسان کره جنوبی بازی کند تا تکلیف تیم قهرمان تعیین گردد.

بشار رسن یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار پرسپولیس بوده است که نقش بسزایی در این موفقیت تیم داشته است.

آبچکان زیر پنجره- کارآیی فوق العاده (خرید از فروشگاه پارس تینا)

آبچکان زیر پنجره- کارآیی فوق العاده (خرید از فروشگاه پارس تینا)

سایت المدی عراق در گزارشی در ستایش از بشار نوشت:بشار به دنبال یک جام معتبر آسیایی با پرسپولیس است. او در سال 2018 هم توانست با تیم ایرانی به فینال راه پیدا کند، اما از بالا بردن جام بازماند. بشار در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا عملکرد درخشانی در پرسپولیس داشته است. او هم در مرحله گروهی و هم در بازی های حذفی از بهترین ها بود.

در ادامه این گزارش آمده است: بشار رسن در نظرسنجی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا در غرب انجام داد عنوان نخست را به دست آورد. او با پیشنهاد نجومی دو ساله یک تیم قطری هم روبرو شد، اما در نهایت در پرسپولیس باقی ماند. رسن یکی از سلاح های مهم یحیی گل محمدی برای قهرمانی در آسیا است. سرمربی پرسپولیس باتوجه به سرعت و تکنیک بشار حساب ویژه ای روی او باز نموده است. سرمربی پرسپولیس امیدوار است که بشار بتواند جای خالی وحید امیری و احسان پهلوان را که محروم هستند پر کند.

در خاتمه آمده است: درخشش بشار رسن در پرسپولیس باعث شده است تا کاتانچ سرمربی تیم ملی فوتبال عراق هم این بازیکن را دعوت کند و حساب ویژه ای روی او داشته باشد. بشار در حال حاضر بهترین لژیونر فوتبال عراق است و این شانس را دارد که حتی عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را به دست آورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1361

به "برگ برنده پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگ برنده پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید