بازرسی های بهداشتی مستمر از اماکن اقامتی و گردشگری استان فارس اجرایی شد

به گزارش مجله پیکورو، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، از اقدامات لازم برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در مراکز فرهنگی، تاریخی و تاسیسات گردشگری در استان فارس اطلاع داد.

بازرسی های بهداشتی مستمر از اماکن اقامتی و گردشگری استان فارس اجرایی شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور بهار کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان فارس، مصیب امیری با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در بعضی استان های کشور و لزوم انجام موارد و نکات احتیاطی برای پیشگیری و جلوگیری از گسترش این ویروس در استان فارس و همچنین حفظ سلامت مسافران و گردشگران در تمامی اماکن فرهنگی و تاریخی و تاسیسات گردشگری به ویژه مراکز اقامتی اقدامات لازم اجرا شده است.

او اضافه نمود: تمامی اماکن اقامتی استان فارس شامل هتل، مهمانپذیر، اقامتگاه های بوم گردی و خانه های مسافر موظف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند و نظارت کامل به طور مستمر بر فعالیت های آن ها در حال انجام است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس بیان نمود: دستورالعمل ها و نکات بهداشتی در تمام اماکن گردشگری و موزه های استان فارس در حال انجام است و بازرسان این اداره کل به صورت مستمر از تمامی اماکن تحت نظر بازدید می نمایند. این اقدام تا زمان اعلام نهایی مراجع ذیصلاح برای از بین رفتن این بیماری انجام خواهد شد. البته ضروری است که گردشگران نیز با توجه به گسترش ویروس کرونا اقدامات بهداشتی را رعایت نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 746

به "بازرسی های بهداشتی مستمر از اماکن اقامتی و گردشگری استان فارس اجرایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرسی های بهداشتی مستمر از اماکن اقامتی و گردشگری استان فارس اجرایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید