تور استانبول ارزان: انواع تورهای گران استانبول

به گزارش مجله پیکورو، استفاده از تور برای سفر به استانبول یکی از راه های به صرفه و معمول است که مسافران زیادی از آن استقبال نموده اند. تور ها از نقاط مختلفی به استانبول می فرایند و به شکل های مختلف انجام می شوند؛ مثلا ممکن است توری با بلیط مشهد استانبول و هوایی سفر کند، اما تور دیگری با سفر زمینی مسافران را به مقصد برساند.

تور استانبول ارزان: انواع تورهای گران استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

با جستجویی ساده متوجه خواهید شد که شرکت ها و سایت های زیادی برای خرید تور استانبول وجود دارند و شما باید یکی از آن ها را برای سفر خود انتخاب کنید. قیمت و هزینه تور یکی از فاکتور های مهم است که بسیاری از افراد به آن توجه می نمایند، اما هیچکس حاضر نیست برای مقرون به صرفه تر شدن، سفر را برای خود و همراهان سخت کند.

عده بسیاری نیز نگران قیمت نیستند و دوست دارند از تور های لاکچری و گران استفاده نمایند. خوش بختانه تور های متنوعی به مقصد استانبول برگزار می شوند و هر فردی می تواند تور مناسبی را برای سفر انتخاب کند.

در این مقاله می خواهیم شما را با انواع تورهای گران استانبول آشنا کنیم. اگر می خواهید با توری دارای پرواز استانبول به تهران از سفر بازگردید یا دوست دارید درباره این که چطور می توان انواع تورهای گران استانبول را پیدا کرد، اطلاعات بیشتری داشته باشید تا خاتمه این مطلب را مطالعه کنید.

انواع تور های گران استانبول

قیمت تور استانبول به موارد بسیاری وابسته است. از جمله این موارد می توان به زمان تور، نوع تور از نظر لحظه آخری یا چارتری بودن، نوع حمل ونقل و هتل محل اقامت اشاره نمود. هر یک از موارد گفته شده تا حد زیادی روی قیمت تور تاثیر دارند و اگر شما بخواهید برترین خدمات را داشته باشید، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. حتی خود پرواز ها نیز ممکن است با درجه های مختلفی از کیفیت ارائه شوند و دو پرواز استانبول به تهران قیمت یکسانی را نداشته باشند.

پس اگر می خواهید تور گران تری داشته باشید و هزینه آن برای شما مهم نیست با خیال راحت توری را انتخاب کنید که خدمات بیشتر و با کیفیت بالاتری را ارائه می دهد. مثلا اگر می خواهید از مشهد به استانبول سفر کنید، بلیط مشهد استانبول را رزرو کنید که قیمت بالاتری دارد و خدمات بیشتری را به شما ارائه می دهد.

گران ترین تور های استانبول

اگر چه پرواز استانبول به تهران یا موارد مشابه در قیمت تور تاثیر دارند اما یکی از مواردی که تاثیر زیادی در قیمت تور ها دارد هتل محل اقامت شما است. شما این اماکن را دارید که برای تور استانبول از مبالغی حتی کمتر از 3 میلیون تومان هم پرداخت کنید؛ اما با انتخاب برخی از هتل های استانبول لوکس هزینه سفر شما به بالای 10 میلیون تومان می رسد. تعدادی از هتل هایی که در رزرو تور استانبول باعث افزایش قیمت به این شکل می شوند عبارت اند از:

  • Park Hyatt Istanbul - Maçka Palas
  • Port Bosphorus
  • Mosaic
  • Fairmont Quasar Istanbul
  • Fraser Place Anthill Istanbul
  • JW Marriott Istanbul Bosphorus
  • Grand Durmaz

برای کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات دقیق تر از رزرو تور های استانبول و قیمت های به روز بهتر است به سایت علی بابا مراجعه کنید. همان طور که گفته شد، زمان رزرو در قیمت تاثیر زیادی دارد و شما می توانید از این فاکتور به نفع خود بهره ببرید تا خدمات بیشتر و بهتری را با قیمتی مشابه دریافت کنید. قیمت هایی که در بالا گفته شد با ثابت فرض کردن بسیاری از عوامل بوده و شما باید برای تعداد و شرایطی که دارید قیمت های خاص را برآورد کنید.

نحوه یافتن تور های گران استانبول

در اولین قدم شما باید سایت مناسبی را برای رزرو تور خود انتخاب کنید. شاید در دید اول انتخاب از میان سایت های زیادی که تور استانبول را ارائه می نمایند، کار دشواری به نظر برسد. اما واقعیت این است که فقط تعداد کمی از آن ها را خواهید یافت که همه ویژگی های لازم را داشته باشند.

یکی از معیار های اولیه می تواند نام برندی باشد که قرار است به وسیله آن به خرید تور استانبول اقدام کنید. یکی از سایت های معتبر برای رزرو تور یا انواع بلیط هواپیما از جمله بلیط مشهد استانبول، سایت علی بابا است. داشتن مجوز های لازم، پشتیبانی خوب و 24 ساعته، دسترسی آسان به وسیله سایت و اپلیکیشن، داشتن تعداد زیادی تور های متنوع، پوشش هتل های متنوع در شهر مقصد، امکان رزرو کاملاً اینترنتی برای همه مراحل و ارائه اطلاعات دقیق و جزئیات کامل از ویژگی های علی بابا است که خیال شما را برای انتخاب این سایت آسوده می نماید.

بعد از انتخاب سایت، شما برای رزرو و مشاهده انواع تور استانبول می توانید جستجویی ساده در سایت انجام دهید. لیستی از هتل ها یا تور های استانبول با شرایط متفاوت به شما نمایش داده می گردد. با گزینه های خاصی می توانید ترتیب چیدمان تور ها را عوض نموده و یا تعدادی از آن ها را با فیلترکردن از دایره آنالیز خود خارج کنید. یکی از گزینه ها، قیمت تور ها است. شما می توانید قیمت را به صورت صعودی و یا نزولی ببینید. برای این کار کافی است روی گزینه مشاهده قیمت ها به صورت از بیشترین به کمترین کلیک کنید تا گران ترین تور ها را در بالا مشاهده کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1990

به "تور استانبول ارزان: انواع تورهای گران استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: انواع تورهای گران استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید