اما و اگرهای برگزاری جام تختی در روزهای کرونایی

به گزارش مجله پیکورو، به گزارش خبرنگاران، فدراسیون کشتی کشورمان با وجود بسیاری از مسائل اقتصادی و محدودیت های کرونایی در امسال، توانست با تمهیدات لازم و پیگیری های مستمر، تنور رقابتهای لیگ برتر را همچنان روشن نگه دارد؛ رقابتهایی که جمعی از مربیان و کشتی گیران را در یک میدان داخلی گردهم آورد تا این جماعت گوش شکسته ضمن دستاوردهای فنی از نظر اقتصادی و معیشتی هم منتفع شوند.

اما و اگرهای برگزاری جام تختی در روزهای کرونایی

اما برگزاری پیکارهای لیگ، آخرین رویداد داخلی کشتی ایران در امسال نیست و طبق تقویم اتحادیه دنیای، مسابقات بین المللی جام تختی هم در دستور کار فدراسیون کشتی کشورمان قرار گرفته است. البته با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ویژه، هنوز تعیین نیست این تورنمنت بین المللی به مرحله اجرا و برگزاری خواهد رسید یا خیر.

به همین دلیل محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در واکنش به نحوه برگزاری جام تختی با توجه به شرایط اخیر گفت: طبق اعلام اتحادیه دنیای مبنی بر برگزاری تورنمنت بین المللی و تاکید بر برنامه ریزی های لازم در این خصوص، ما هم تمام جوانب امر برای برگزاری جام تختی را مورد آنالیز قرار می دهیم و برنامه ریزی خواهیم کرد. البته باید تاکید نمود همه چیز در مورد برگزاری جام تختی، منوط به شرایط کرونا در ایران و دنیا است، چراکه این معضل دنیای تا به امروز بسیاری از برنامه های مدون و تدارکات برپایی مسابقات مختلف را برهم زده و لغو نموده است.

امامی در انتها اشاره ای هم به رقابتهای جام دنیای 2020 صربستان کرد و گفت: انتخاب نفرات اعزامی کشتی آزاد و فرنگی ایران به این پیکارها، چندی پیش از سوی کادر فنی و فدراسیون کشتی صورت گرفت. به همین دلیل 4 کشتی گیر و دو مربی برای اعزام انتخاب شدند که اقدامات اولیه برای حضور این نفرات در جام دنیای صربستان هم اجرا شده است. البته در روزهای اخیر شاهد آن بودیم که به دلیل شیوع کرونا، بعضی از تیم ها از حضور در مسابقات انصراف دادند، اما کادرهای فنی کشتی کشورمان در حال آنالیز این تغییر و تحولات هستند و حتماً در صورت احتیاج تصمیمات نهایی در مورد نفرات اعزامی را اتخاذ خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1336

به "اما و اگرهای برگزاری جام تختی در روزهای کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اما و اگرهای برگزاری جام تختی در روزهای کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید