ادای احترام رئیسی به شهدای مدافع امنیت در چابهار

به گزارش مجله پیکورو، رئیس جمهوری پنج شنبه شب با حضور در مزار شهدای مدافع امنیت چابهار با قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

ادای احترام رئیسی به شهدای مدافع امنیت در چابهار

به گزارش خبرنگاران، سیدابراهیم رئیسی پس از ادای احترام به مقام شهدا تاکید نمود: بدون تردید نقش شهدای مدافع امنیت در ایجاد امنیت و آرامش برای منطقه بسیار مهم و کلیدی است و به خانواده های محترم این شهیدان گرانقدر می گویم که درست است فرزندان شما شهید شدند اما شهادت آنان برای منطقه، کشور و نظام جمهوری اسلامی بسیار امنیت آفرین بوده و نقش آنان در ایجاد امنیت و آرامش در کسوت و صندلی شهادت کمتر از زمان حیات شان نیست.

رئیس جمهوری با ادای احترام به همه شهدا و ایثارگران کشور و خانواده های این عزیزان گفت: مدافعان امنیت و مرزبانان در منظومه فکری ما و در سیره و گفتار امامان بزرگوار صندلی و مقام بسیار رفیعی دارند و باید همیشه نسبت به آنان ادای احترام کنیم. پیغام شهدا همیشه در فضای ایران اسلامی طنین انداز است و اگر کسی گوش شنوا داشته باشد، حتما پیغام آنها را که پیغام خداخواهی، حق خواهی، توجه به مردم، ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و دشمنان، خدمت به مردم و گره گشایی از کار مردم است، می شنود.

رئیسی از خداوند خواست که او و مردم ایران را همیشه قدردان شهدا قرار داده و توفیق شناخت راه شهدا و گام نهادن در این راستا را به ایشان عطا کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1760

به "ادای احترام رئیسی به شهدای مدافع امنیت در چابهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادای احترام رئیسی به شهدای مدافع امنیت در چابهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید