احداث مجموعه تفریحی پارک سنگی در قروه

به گزارش مجله پیکورو، خبرنگاران/کردستان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان قروه از احداث مجموعه تفریحی و گردشگری پارک سنگی در این شهرستان خبر داد.

احداث مجموعه تفریحی پارک سنگی در قروه

محمد مرادی در جلسه کمیته فنی گردشگری شهرستان اظهار کرد: به منظور توسعه مراکز تفریحی و گردشگری، معدن متروکه واقع در کوه کولاوا به مساحت 13 هکتار برای ایجاد پارک سنگی و مرکز تفریحی با استفاده از سنگ های معادن شهرستان، به شهرداری قروه واگذار خواهد شد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان قروه به لزوم توسعه زیرساخت های منطقه نمونه گردشگری باباگرگر و سراب در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در صورت اجرایی شدن طرح مجموعه پارک سنگی زیرساخت ها و امکانات لازم از جمله آب، برق، گاز و ... برای پارک توسط ادارات و شرکت های خدماتی تامین خواهد شد.

وی حفظ کاربری طبیعی زمین های مجاور پارک طبیعت و کوه کولاوا را مهم ارزیابی کرد و گفت: نخاله های موجود در کوه شهدای گمنام توسط اداره راه و سایر دستگاه های ذی ربط پاک سازی می شود.

مرادی بر لزوم تسریع در توسعه و ساماندهی مناطق نمونه گردشگری شهرستان به ویژه باباگرگر و سراب اشاره و عنوان کرد: کمیته فنی گردشگری شهرستان با در دستور کار قرار دادن ساماندهی این مناطق بصورت مستمر به کار خود ادامه خواهد داد و در جلسه بعدی اقدامات اجرا شده توسط ارگان های ذی ربط در این مناطق بررسی و ارزیابی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1672

به "احداث مجموعه تفریحی پارک سنگی در قروه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث مجموعه تفریحی پارک سنگی در قروه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید