آماده سازی زمین های تنیس کیش برای میزبانی از اردوی تیم ملی و مسابقات بین المللی

به گزارش مجله پیکورو، با دستور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، زمین هارد کورت تنیس مجموعه المپیک تا انتها شهریور برای میزبانی از اردوی تیم ملی آماده می گردد.

آماده سازی زمین های تنیس کیش برای میزبانی از اردوی تیم ملی و مسابقات بین المللی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس در سفر به جزیره کیش به همراه عبدالنبی شرفی رئیس هیئت تنیس جزیره کیش و مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات این جزیره از امکانات زمین های تنیس مجموعه المپیک کیش از جمله زمین شماره یک سنتر کورت، زمین های دهگانه و هارد کورت این مجموعه بازدید کردند.

شرفی در این بازدید با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت ها و تقویت گردشگری ورزشی در جزیره کیش یکی از برنامه های مهم شرکت عمران، آب و خدمات است، گفت: با هدف فراهم شدن امکانات لازم جهت برگزاری پیروز اردوی آمادگی تیم ملی، روشنایی زمین هارد کورت تقویت و فضای مناسبی برای تمرینات ملی پوشان کشور ایجاد می گردد.

رئیس هیئت مدیره شرکت عمران، آب و خدمات جزیره کیش بعلاوه با تأکید بر تسریع عملیات بازسازی زمین تنیس مجموعه المپیک گفت: این زمین ها هم تا سه ماه آینده برای برگزاری مسابقات بین المللی آماده خواهند شد.

اردوی تیم ملی تنیس کشورمان برای کسب آمادگی جهت حضور در رقابت های بین المللی تنیس بحرین از یکم تا 17 مهر ماه امسال در جزیره کیش برگزار می گردد. بهمن ماه سال هم جزیره کیش میزبان برگزاری رقابت های بین المللی تنیس خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1771

به "آماده سازی زمین های تنیس کیش برای میزبانی از اردوی تیم ملی و مسابقات بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی زمین های تنیس کیش برای میزبانی از اردوی تیم ملی و مسابقات بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید