آخرین شرایط جوی مازندران تا خاتمه هفته

به گزارش مجله پیکورو، خبرنگاران/مازندران معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از جوی پایدار تا روز چهارشنبه و آغاز مجدد بارش باران و برف در روزهای پایانی هفته جاری اطلاع داد.

آخرین شرایط جوی مازندران تا خاتمه هفته

احمد اسدی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به پیش بینی وضع هوای استان اظهار کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابی هواشناسی، شرایط جوی استان مازندران از روز یکشنبه 3 بهمن تا سه شنبه 5 بهمن ماه، صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش تدریجی و نسبی دمای روزانه و شب های سرد و با یخبندان خواهد بود به طوری که کمینه دما در شهرهای جلگه ای تا 2 درجه زیر صفر خواهد رسید.

اسدی اضافه نمود: در روز چهارشنبه 6 بهمن، آسمان استان، صاف تا قسمتی ابری در ارتفاعات با وزش باد نسبتا شدید و از شب در ارتفاعات غربی استان به تدریج ابری با بارش باران و برف و وزش باد همراه است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران اضافه نمود: پنج شنبه 7 بهمن، شرایط جوی استان نیمه ابری در ارتفاعات نیمه غربی با بارش باران و برف و وزش باد و از اواخر روز در سطح مازندران با بارندگی در ارتفاعات، بارش برف و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می گردد.

اسدی گفت: روز آدینه سرانجام هفته نیز، ابری با بارش باران و در ارتفاعات مه آلود با بارش برف، وزش باد و کاهش دما و از اواخر روز با کاهش موقتی ناپایداری همراه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1964

به "آخرین شرایط جوی مازندران تا خاتمه هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط جوی مازندران تا خاتمه هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید