خدمات کلینیک زیبایی چه مواردی را شامل می گردد؟

به گزارش مجله پیکورو، زیبایی و سلامت پوست و مو تاثیر زیادی در زیبایی افراد دارد. کلینیک های زیبایی خدماتی را در حوزه سلامت و زیبایی پوست و مو شامل هایفوتراپی، مزوتراپی و لیزر موهای زائد را ارائه می دهند. برای دریافت این خدمات بهتر است به مراکز زیبایی معتبر مراجعه کنید. در این مطلب سعی داریم به معرفی خدمات کلینیک زیبایی بپردازیم و در ادامه سایت پی جو را به شما معرفی کنیم که سایت مرجع در زمینه معرفی مراکز و کلینیک زیبایی در سراسر ایران است. تا سرانجام ما را همراهی کنید.

خدمات کلینیک زیبایی چه مواردی را شامل می گردد؟

کلینیک های زیبایی خدماتی را در حوزه سلامت و زیبایی پوست و مو شامل هایفوتراپی، مزوتراپی و لیزر موهای زائد را ارائه می دهند.

خدمات کلینیک زیبایی؛ هایفوتراپی

در تکنیک هایفوتراپی از امواج فراصوت برای زیباسازی و جوانسازی پوست استفاده می گردد. این امواج با شدت بالایی که دارند به لایه های زیرین پوست نفوذ می نمایند و باعث افزایش دمای سلول های پوست در این ناحیه می شوند. زمانی که دمای این سلول ها به حد مشخصی می رسد دچار آسیب می شوند. این آسیب باعث می گردد تا میزان فراوری کلاژن افزایش پیدا کند. کلاژن پروتئینی است که وظیفه حفظ استحکام بافت های بدن از جمله پوست را بر عهده دارد. بنابراین افزایش میزان آن باعث باعث سفتی پوست، کاهش چین و چروک و لیفت صورت می گردد. از دیگر کاربردهای این تکنیک به اصلاح طرح لبخند، لیفت گونه، ابرو، چانه، پلک و برطرف افتادگی پوست در ناحیه گردن می توان اشاره نمود.

کلینیک زیبایی برای هایفوتراپی در شیراز و سایر شهرهای ایران را در پی جو مشاهده فرمایید.

مزوتراپی

از دیگر خدماتی که به وسیله کلینیک زیبایی ارائه می گردد، مزوتراپی پوست و مو است. در مزوتراپی مواد خاصی شامل ویتامین، دارو، هورمون و … به صورت موضعی و به وسیله سوزن به درون پوست تزریق می گردد. انتخاب این مواد به وسیله پزشک متخصص و بر اساس مسائل پوست و مو صورت می گیرد. این روش برای درمان مسائل پوستی از جمله سلولیت و کم آبی پوست موثر عمل می نماید و باعث برطرف چین و چروک و جوان سازی پوست می گردد. از دیگر کاربردهای مزوتراپی می توان به برطرف لک های پوستی، تیرگی اطراف چشم، لیفت صورت، برطرف افتادگی چشم و تقویت موها و جلوگیری از ریزش مو اشاره نمود.

کلینیک زیبایی برای مزوتراپی در شیراز و سایر شهرهای ایران را در پی جو مشاهده فرمایید.

در مزوتراپی مواد خاصی شامل ویتامین، دارو، هورمون و … به صورت موضعی و به وسیله سوزن به درون پوست تزریق می گردد.

خدمات کلینیک زیبایی؛ لیزر موهای زائد

رشد موهای زائد در نقاط مختلف بدن برای بیشتر افراد ناخوشایند است. لیزر موی زائد از خدمات کلینیک زیبایی است. در این روش نور لیزر به فولیکول مو که در زیر پوست قرار گرفته است تابیده می گردد و باعث توقف و یا کند شدن روند رشد موها می گردد. استفاده از این تکنیک باعث کاهش دائمی موهای زائد می گردد. انجام لیزر موی زائد درد ندارد اما با این وجود برای نقاط حساس بدن استفاده از ژل یا کرم های بی حسی توصیه می گردد.

برترین کلینیک ها برای لیزر موی زائد در شیراز و سایر شهرهای ایران را در پی جو مشاهده نماید.

سایت پی جو؛ مرجع معرفی مراکز و کلینیک زیبایی در سراسر ایران

توصیه می گردد برای کاهش عوارض احتمالی هر کدام از این تکنیک ها به مراکز و کلینیک های زیبای معتبر مراجعه کنید. در این کلینیک ها کلیه خدمات تحت نظارت پزشک متخصص و به وسیله اپراتورهای مجرب انجام می گردد. برای پیدا کردن کلینیک زیبایی معتبر در شهر محل سکونت خود می توانید به سایت پی جو مراجعه کنید. سایت پی جو یک سایت جامع برای معرفی مراکز و کلینیک زیبایی در سراسر ایران است.

منبع: یک پزشک
انتشار: 17 مهر 1402 بروزرسانی: 17 مهر 1402 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2275

به "خدمات کلینیک زیبایی چه مواردی را شامل می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات کلینیک زیبایی چه مواردی را شامل می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید