آنالیز خانه ها در خیابان فرشته تهران

به گزارش مجله پیکورو، خرید خانه یکی از مهمترین تصمیماتی است که در زندگی افراد می گیرند. با توجه به افزایش قیمت مسکن در تهران، خرید خانه در تهران و مناطقی مانند فرشته تهران برای بسیاری از افراد مجذوب کننده به نظر می رسد. در این مقاله به آنالیز ویژگی های منطقه فرشته تهران و نکاتی که باید در خرید خانه در این منطقه مورد توجه قرار گیرد، پرداخته خواهد شد.

آنالیز خانه ها در خیابان فرشته تهران

فرشته، یکی از منطقه ها محبوب تهران است که در منطقه 1 واقع در محله الهیه واقع شده است. این منطقه با داشتن فضای سبز بسیار زیاد، دسترسی آسان به مراکز خرید و سایر امکانات شهری و بعلاوه دسترسی آسان به محل های تفریحی مختلف، مجذوب نمایندهیت بالایی برای ساکنین تازه دارد. اما قبل از خرید خانه در فرشته، باید به چند نکته توجه کنید.

اولین نکته، انتخاب محل خرید است. در فرشته، منطقه ها مختلفی وجود دارند که قیمت خانه ها در آن ها فرق دارد. برای مثال، منطقه های نزدیک به پارک ها و فضاهای سبز، قیمت بالاتری دارند. بعلاوه، منطقه های که دسترسی به مترو و ایستگاه های اتوبوس دارند، مجذوب نمایندهیت بیشتری برای سکنه دارند.

دومین نکته، آنالیز شرایط ساختمان است. قبل از خرید خانه، باید از شرایط ساختمان، سال ساخت و بعلاوه امکانات آن آگاه شوید. بعلاوه، باید به نظافت و نگهداری ساختمان و بعلاوه امکانات مشترک آن توجه کنید.

سومین نکته، محاسبه هزینه های اضافی است. برای خرید خانه در فرشته، باید هزینه هایی مانند مالیات و عوارض را نیز در نظر گرفت. بعلاوه، باید هزینه های نگهداری و تعمیرات خانه را نیز محاسبه کنید. با توجه به این نکات، خرید خانه در فرشته تهران می تواند یک گزینه مجذوب نماینده برای ساکن شدن باشد. با انتخاب منطقه مناسب، آنالیز شرایط ساختمان و محاسبه هزینه های اضافی، می توانید برترین تصمیم را در خرید خانه در فرشته تهران بگیرید.

میانگین قیمت خرید خانه در فرشته

میانگین قیمت خانه در خیابان فرشته تهران، بسته به متراژ و شرایط ساختمان، حدود 100 تا 250 میلیون تومان است. بعلاوه، قیمت خانه های نزدیک به پارک ها و فضاهای سبز بیشتر از این میانگین است و می تواند تا 300 میلیون تومان یا بیشتر هم باشد.

در ادامه لینک بعضی از خانه های لوکس در فرشته را باهم میبینیم :

سازه ای نیٔو کلاسیک با مشاعاتی تکرار نشدنی برج باغ هرمس

برج بهشت نیاتوس https://puzzlehomelisting.com/state/برج-بهشت-نیاتوس-فرشته/

ساختمان پلاک 18 کوهیار فرشته https://puzzlehomelisting.com/state/ساختمان-پلاک-18-کوهیار-فرشته/

در نهایت

اگر در پی ملک هستید مشاورین املاک پازل فرشته با بیش از 20 مشاور متخصص در منطقه 1 میتوانند شما عزیزان را هدایت نمایند

اطلاعات تماس املاک پازل

  • خ ولیعصر بالاتر از پل پارک وی، خ فیاضی (فرشته) خ اخگری، بن بست بهار پ 3
  • 02128911
  • 02122047383

چقدر می پسندید؟

منبع: اتاق
انتشار: 27 آذر 1402 بروزرسانی: 27 آذر 1402 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2283

به "آنالیز خانه ها در خیابان فرشته تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز خانه ها در خیابان فرشته تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید